هفت هزار نفر از برنامه تابستانی کانون پرورش فکری آذربایجان غربی استفاده می‌کنند

ارومیه - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان ‌غربی گفت: در ایام تعطیلات تابستانی هفت هزار نفر از کودکان و نوجوانان از برنامه‌های طرح اوقات فراغت و خدمات عمومی و تخصصی کانون در این استان استفاده می‌کنند.

زهرا آبسوران روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تابستان سال گذشته ۶۶۱ کارگاه تخصصی برای علاقمندان کودک و نوجوان در استان برگزار شد که در هر کارگاه حداقل هفت تا ۱۰ نفر حضور داشتند.

وی با بیان اینکه امسال نیز این کارگاه‌ها از اوایل تیر ماه دایر می‌شود، اظهار کرد: ثبت‌نام در کارگاه‌های تخصصی حضوری و برخط کانون تا ۲ تیر ادامه خواهد داشت و این کارگاه‌ها از سوم تیر تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ برگزار می‌شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: کارگاه‌های تخصصی حضوری در رشته‌های هوا فضا، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، موسیقی (ارف)، کاردستی، داستان نویسی، رباتیک، زیست شناسی و محیط زیست، فلسفه برای کودکان، قصه‌گویی، شاهنامه خوانی، کاغذ و تا، سفالگری، تصویرسازی، بازی‌های فکری، پرورش نگاه (جستجوگر و پژوهشگر) و نوشتن خلاق تدارک دیده شده است.

وی اضافه کرد: کارگاه‌های برخط تابستان نیز در رشته‌های قصه‌گویی، کاردستی، پرورش نگاه (جستجوگر و پژوهشگر)، زیست شناسی و محیط زیست، نقاشی، سفالگری، نوشتن خلاق، حال خوش زندگی، سفالگری، نقالی و شاهنامه‌خوانی پذیرای علاقه‌مندان خواهند بود.

به گفته آبسوران، علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» چهار سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا و «عضو ارشد» ۱۸ سال به بالا می‌توانند با مراجعه به سایت کانون آذربایجان‌غربی به نشانی agharbi.kpf.ir در کارگاه‌های مورد نظر ثبت‌نام کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه استفاده از خدمات کتابخانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مستلزم پرداخت ۲۰ هزار تومان هزینه است، ادامه داد: در قالب این عضویت نیز هشت مورد خدمات عمومی به اعضا ارائه می‌شود که شامل کتابخوانی، پخش و بحث‌های انیمشن، نقد فیلم، نشریه‌نگاری، شناخت سرزمین، مفاخر، و آشنایی با قرآن و احادیث است.

آبسوران تاکید کرد: ۳۵ مرکز کانون اعم از ثابت و سیار آماده ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان در ایام تابستان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha