۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85125738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانک‌ها پرداخت تسهیلات ازدواج را تسهیل کنند

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام بر لزوم همراهی بانک های عامل در پرداخت تسهیلات برای تشویق جوانان به ازدواج تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نشست ستاد ازدواج دانشجویان دانشگاه‌های استان روز دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این نشست بیان داشت: نسبت به تشویق و ترغیب دانشجویان به ازدواج و فرزندآوری با دانشگاه‌های استان و دستگاه‌های اجرایی مکاتبه شده است.

محمدسبحان حسنی افزود: تاکید شده که بانک‌ها در راستای پرداخت تسهیلات کم‌بهره فرزندآوری نیز همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: اقدامات خوبی در بحث تامین مسکن برای جوانان و دانشجویان نیز از طریق دستگاه‌های اجرایی در استان و شهرستان انجام گرفته و همچنین در موضوع اشتغال جوانان بعد از فارغ‌التحصیلی آنان از طریق شرکت‌های نفتی و پتروشیمی استان در خصوص جذب نیروهای بومی در این مجموعه‌ها تاکید شده است.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: برنامه داریم در سفر ریاست جمهوری به استان برنامه‌ها و پیشنهاداتی را در خصوص نیازمندی هایی که ازدواج جوانان و دانشجویان را تسهیل می‌کند به درستی تببین و بازگو کنیم.

به گزارش ایرنا، پنج هزار و ۲۲۹ نفر در استان ایلام طی یکسال گذشته موفق به دریافت تسهیلات ازدواج به مبلغ هفت هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال شده اند.

میانگین سن ازدواج در میان پسران این استان به ۳۱،۴۱ سال افزایش یافته که این مقدار در میان دختران نیز به ۲۶،۵۸ سال رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha