۸ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۱۴
کد خبر: 85123582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سهم شهرستان یزد از پروژه های نهضت ملی مسکن ۳۶ هزار واحد است

یزد- ایرنا- فرماندار شهرستان یزد گفت: بیش از ۳۶ هزار واحد از سهم ۵۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان در این شهرستان ساخته می شود.

سیدمحمد رضا مدرسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد جمعیت استان در مرکز استان سکونت دارند، افزود: در شهرستان یزد طرح های نهضت ملی مسکن در ۲۲ سایت در حال اجراست که مهمترین بخش آن سایت پردیس زندگی با ۲۰ هزار واحد می باشد که به صورت ویلای طراحی شده است.

سهم شهرستان یزد از پروژه های نهضت ملی مسکن ۳۶ هزار واحد است

وی ادامه داد: باتوجه به مصوبات شورای عالی معماری و شهرسازی کشور مشکلات مقابل روی این پروژه رفع شده و فعالیت آماده سازی و زیرساخت های عمرانی توسط کارگزاران در حال انجام است.

فرماندار شهرستان یزد با اشاره به اینکه ویلاسازی واحدهای نهضت ملی مسکن برای اولین بار در کشور با پیگیری و پیشنهاد استاندار یزد و در این استان اجرایی شده است، گفت: فاز یک پردیس زندگی توسط سازمان همیاری شهرداری ها در حال اجرا است که ساخت حدود هزار واحد آن شروع شده و فعالیت ها روزانه این سایت در حال افزایش است.

مدرسی اظهار داشت: از سایت پردیس زندگی بخش دیگر نیز تحویل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) شده که سمت جاده خضرآباد بزودی عملیات اجرایی آن شروع می شود.

فرماندار یزد گفت: اواخر این هفته نیز در مراسمی قرعه کشی واگذاری زمین رایگان به خانواده های سه و بیش از سه فرزند طبق قانون جوانی جمعیت در استان آغاز خواهد شد و به چهار خانواده بیش از چهار فرزند نیز واحد مسکونی آنها واگذار می شود.

از جمعیت حدود یک میلیون و دویست هزار نفری استان یزد حدود ۷۰ درصد آن در شهرستان یزد سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha