۵ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۱۴
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 85122830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارسال ۵۲ اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی

ایلام - ایرنا - دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی با بیان اینکه جشنواره ملی ئئاتر شرهانی تخصصی ترین جشنواره ویژه دفاع مقدس در ایران است، گفت: ۵۲ اثر نمایشی به این جشنواره از نقاط مختلف کشور ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حیدر رضایی شامگاه جمعه در آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی در دهلران، با ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره که بهانه‌ای برای حضور هنرمندان سراسر کشور در استان است، گفت: به گفته رهبر انقلاب تئاتر یک منبر است و از هزار منبر نیز بالاتر است.

وی در ادامه با تشریح و توضیحاتی در مورد آثار رسیده به این جشنواره بیان کرد: ۵۲ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از مرحله بازبینی، ده اثر فاخر به مرحله‌ی اجرا رسیدند.

دبیر ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شرهانی ضمن تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استقرار دائمی جشنواره شرهانی در دهلران ابراز کرد: جشنواره ملی ئئاتر شرهانی تخصصی ترین جشنواره ویژه دفاع مقدس در ایران است.

ارسال ۵۲ اثر نمایشی به جشنواره تئاتر شرهانی

وی بیان کرد: در اجرای این جشنواره از فرمانداری ویژه دهلران، نمایندگان مجلس و پتروشیمی دهلران نیز صمیمانه تشکر کرده و با توجه به ظرفیت‌های شهرستان دهلران امیدواریم که در سال آینده جشنواره هفتم جشنواره‌ای بین اللملی باشد.

به گزارش ایرنا ششمین جشنواره ملی تئاتر شرهانی، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان، اداره کل هنرهای نمایشی کشور، حوزه هنری ایلام، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری ویژه دهلران، پتروشیمی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان دهلران برگزار شد.

آیین اختتامیه این جشنواره با حضور هیئت داوران شامل میرطاهر مظلومی، اصغر خلیلی و شهرام نوشیر و مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیر کل و معاونان و حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد ایلامی ایلام، رییس پتروشیمی، بزرگان طوایف دهلران، عموم مردم فرهنگ دوست و شهیدپرور دهلران و اصحاب فرهیخته رسانه استان در محوطه فرمانداری دهلران در حال برگزاری است.

جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی با حضور ۱۰ گروه نمایشی از ۸ استان کشور به میزبانی شهرستان دهلران از سوم تا پنجم خردادبرگزار شد.

برگزیدگان این جشنواره به جشنواره های فجر و مریوان و لاهیجان راه پیدا می کنند.

برپایی سیاه چادر و معرفی صنایع دستی شهرستان و غذاهای محلی از دیگر برنامه ها می باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha