معاون فرماندار: گلایه شهروندان از نحوه خدمات مرکز تعویض پلاک تربت‌حیدریه برطرف شد

تربت‌حیدریه - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تربت‌حیدریه گفت: در پاسخ به درخواست‌های گلایه آمیز شهروندان از نحوه و کیفیت خدمات مرکز تعویض پلاک خودرو شهرستان ؛ موضوع با دخالت و پیگیری دستگاههای ذیربط برطرف شد.

سیدعلی موسوی امروز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از درخواست های مردم مبنی بر تجمیع مکان های ارائه خدمات مرتبط با مرکز تعویض پلاک خودرو در تربت حیدریه در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شد.

وی اضافه کرد: بیشتر مراجعان از تعدد مراجعات غیر ضروری و هزینه‌بر به مرکز تعویض پلاک تربت حیدریه گلایه داشتند که این خواسته برحق با همکاری دستگاه قضایی، پلیس راهور و شورای شهر رسیدگی و مشکل برطرف شد.

وی بیان کرد: همچنین نارضایتی هایی از نحوه خدمت رسانی و نوع ارتباط و برخورد عوامل مرکز تعویض پلاک تربت حیدریه با مردم گزارش شده بود که در این رابطه اقدامات لازم انجام و تغییراتی صورت گرفت.

همچنین رییس کمیسیون حمل و نقل، خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تربت‌حیدریه گفت: با ساماندهی مرکز تعویض پلاک خودرو این شهرستان به طور متوسط روزانه بین صد تا ۱۲۰ دستگاه وسایط نقلیه برای دریافت انواع خدمات به این مرکز مراجعه می‌کنند.
سیدجمال یوسف‌زاده افزود: پیش از این برخی خدمات مرتبط با مراحل انجام تعویض پلاک در بیرون از مجموعه و مکان دیگری انجام می‌شد که با تجمیع صورت گرفته این مشکل از اساس برطرف شد.

وی با بیان اینکه مراجعان از عملکرد برخی عوامل اداری و اجرایی مرکز تعویض پلاک تربت حیدریه نیز گلایه داشتند، گفت: همچنین مراجعان می‌بایست حداقل سه نوبت مسیر ۷۰۰ متری جاده اصلی برای ورود به مرکز مربوطه را طی طریق کرده و هر نوبت مبلغ ورودی جداگانه می‌پرداختند که این مشکلات نیز رسیدگی و برطرف شد.
یوسف‌زاده افزود: هر چند مرکز تعویض پلاک تربت حیدریه زیر مجموعه‌ انجمن حمایت از زندانیان و محلی برای کسب درآمد با نیت کمک به خانواده زندانیان است، اما دلیلی بر ایجاد نارضایتی و فشار به مردم وجود ندارد.
وی اظهار کرد: با همکاری و تعامل دستگاههای ذیربط هم اکنون کلیه بخش‌های مرتبط نظیر دفتر پیشخوان، دفاتر تعویض پلاک و حتی نمازخانه سالن امتحانات پارکینگ و در مجموع ۲۱ بخش مرتبط در مرکز اصلی تعویض پلاک خودرو تربت حیدریه تجمیع شد ضمن اینکه کیفیت پاسخگویی و کوتاه شدن زمان آن افزایش یافت.

مرکز شهرستان تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha