۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85114563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیشتر ادارات تربت‌حیدریه پُست سازمانی یا مسوول روابط عمومی ندارند

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تربت‌حیدریه گفت: بیشتر ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان پُست سازمانی یا مدیر روابط عمومی ندارند از این روی فعالیت حرفه ای و تخصصی چندانی را در این زمینه شاهد نیستیم.

علی نیرویی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات گفت: در برخی ادارات و نهادهای دولتی و عمومی تربت حیدریه که فاقد چارت و پست سازمانی روابط عمومی هستند؛ مدیر دستگاه‌ شخصا امور مربوطه را انجام می دهد.

وی اضافه کرد: این نقیصه جدی در حالیست که بیشتر ادارات تربت حیدریه دارای جایگاه منطقه ای بوده و قلمرو جغرافیایی چند شهرستان دیگر را نیز زیر نظر دارند همچنین شماری از ادارات نیز در جایگاه اداره کل یا معاونت سازمان ایفای نقش می کنند.

وی بیان کرد: نبود چارت و پست سازمانی یا فقدان مسوول روابط عمومی در ادارات تربت حیدریه نه تنها به زیان دستگاههای اجرایی شهرستان است بلکه در ارتباط دوسویه و منطقی مردم با مسوولان نیز اختلال ایجاد می کند.

بیشتر ادارات تربت‌حیدریه پُست سازمانی یا مسوول روابط عمومی ندارند


رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه با یادآوری اینکه ارگانیسم و ساختار هر دستگاه و سازمانی با روابط عمومی کامل می شود؛ گفت: به اذعان کارشناسان و اهالی فن امروزه روابط عمومی و ارتباطات نخستین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است از دیگر سو دستگاههای اجرایی تربت حیدریه برای نیل به اهداف و خدمت رسانی بهتر به مردم چاره ای جز بهره مندی از یک روابط عمومی پویا ندارند.

نیرویی همچنین گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تربت‌حیدریه از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرد و با هدف تقویت بنیه علمی و تجربی کارشناسان دستگاه‌های اجرایی شهرستان سالی ۲ دوره کارگاههای آموزشی برگزار کرده است و امسال نیز این روند با همکاری دانشگاه دولتی تربت‌حیدریه ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: این شورا زمانی موفق تر خواهد بود که تمام دستگاههای عمومی تربت حیدریه اعم از دولتی و بخش خصوصی و نهادهای بالادستی آنها با نگاه حرفه ای به موضوع از کارشناسان و مسوولان خبره بهره مند شده و این نهاد را بطور مستمر و پیوسته فعال نگه دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha