۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85120775
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

آذربایجان‌شرقی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور شد

رشت - ایرنا - رقابت‌های والیبال ساحلی کارگران کشور و انتخابی تیم ملی ظهر چهارشنبه با قهرمانی تیم آذربایجان‌شرقی در لاهیجان پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابت‌ها، ۱۲ تیم‌ والیبال ساحلی منتخب کارگران استان‌های گیلان، کرمان، یزد، سمنان، اصفهان، آذربایجان‌شرقی، هرمزگان، مرکزی، البرز، تهران و گلستان حضور داشتند که به مدت سه روز در لاهیجان با هم به‌رقابت پرداختند.

در پایان این رقابتها، تیم‌های والیبال ساحلی کارگران آذربایجان شرقی و مجتمع دکتر خاکی گیلان با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند که در بازی فینال و پایانی این مسابقات، تیم والیبال ساحلی کارگران آذربایجان شرقی با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را شکست داد و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

همچنین در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها نیز تیمهای خراسان رضوی و تهران رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم خراسان رضوی با نتیجه ۲ بر صفر مقابل حریفش به برتری دست یافت و در رتبه سوم مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کارگران کشور قرار گرفت.

در پایان این مسابقات نیز نفرات برتر انتخاب و به عضویت تیم ملی والیبال ساحلی کارگران کشور درخواهند آمد تا در هفتمین دوره مسابقات جهانی این رشته که از ۱۴ شهریور ماه امسال در کشور ایتالیا برگزار می‌شود، حضور یابند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha