۲ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۰۷
کد خبر: 85120179
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ارتفاع بارش در کلاته زاهدان به ۱۳ میلیمتر رسید

۲ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۰۷
کد خبر: 85120179
ارتفاع بارش در کلاته زاهدان به ۱۳ میلیمتر رسید

زاهدان- ایرنا- مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: ارتفاع بارندگی های رگباری امروز در کلاته سیاه زاهدان به ۱۳ میلی متر رسید.

محسن حیدری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از امروز در نواحی مرکزی و نوار شرقی استان شرایط برای رشد ابر و رگبارپراکنده، گاهی رعدوبرق و تند باد لحظه ای مهیا است.

وی ادامه داد: تا پایان هفته در نواحی جنوبی استان وزش باد متوسط تا نسبتا شدید برخی نقاط گردوخاک و افزایش غبار انتظار می رود.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در شمال استان از چهارشنبه تا یکشنبه وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود.

حیدری افزود: همچنین روی دریا تا شنبه وزش باد نسبتاً شدید و دریا به ویژه در نواحی شرقی مواج خواهد بود.

وی توصیه کرد: ضروری است شهروندان از رفتن به ارتفاعات و اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در زمان غبار آلود شدن هوا افراد از ترددهای غیر ضروری خودداری و از سازه های گلخانه ها محافظت کنند.

وی افزود: با توجه به مواج بودن دریای عمان افراد از شنا و تفریحات دریایی خودداری و لازم است در ترددهای دریایی به ویژه تردد با شناورهای سبک و قایق های صیادی و تفریحی احتیاط و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم توسط کلیه فعالان دریایی در نظر گرفته شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha