برخورد اتوبوس و سمند در جاده نقده - ارومیه چهار مصدوم داشت

مهاباد - ایرنا - سرپرست هلال احمر آذربایجان غربی گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری سمند در جاده نقده - ارومیه ۲۹ حادثه دیده و چهار مصدوم بر جا گذاشت.

حمید محبوبی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از اطلاع از این حادثه، نیروهای پایگاه حیدرآباد نقده جهت عملیات اعزام و یکی از مصدومان که مردی ۴۴ ساله با مصدومیت ترومای کتف و دست بود بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه علت این حادثه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است، گفت: سه مصدوم دیگر این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

امدادرسانی به ۲۷ نفر از متاثرین آبگرفتگی در تکاب

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی گفت: امدادگران این جمعیت در شهرستان تکاب نیز در یک عملیات چند ساعته به ۲۷ نفر از متاثرین آبگرفتگی کمک کردند.

برخورد اتوبوس و سمند در جاده نقده- ارومیه چهار مصدوم داشت

محبوبی ادامه داد: با توجه به گزارش بارش شدید باران و آب‌گرفتگی منازل مسکونی در تکاب تیم های امداد و نجات بلافاصله به محل های گزارش شده از سوی مدیریت بحران اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این عملیات ۲ تیم امداد و نجات سیلاب به همراه تجهیزات تخصصی سیلاب اعم از (یک دستگاه موتور پمپ ۲ اینچ و یک دستگاه موتور پمپ چهار اینچ) در محل حضور پیدا کردند و منازل مسکونی مناطق شرکت نفت، فرمانداری، قره ناو، شریف آباد و مرکز بهداشت شماره ۲ را که که بر اثر آبگرفتگی احتمال تخریب داشتند را از سیلاب تخلیه کردند.

طبق اعلام اداره هواشناسی مهاباد، سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه، فعالیت خود را به صورت افزایش ابر، بارش باران رگباری، رعد و برق و وزش باد شدید، در آذربایجان غربی بویژه مناطق جنوبی این استان آغاز کرده و تا روز یکشنبه به فعالیت خود در این منطقه ادامه می‌دهد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha