فرماندار: دستگاه‌های خدمات رسان تکاب برای مقابله با سیل آماده‌باش هستند+فیلم

مهاباد - ایرنا - فرماندار تکاب با اشاره به استقرار سامانه بارشی و بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته گفت: تمام دستگاه‌های خدمات رسان این شهرستان برای خدمات رسانی در آماده‌باش هستند.

اسماعیل حیدری آزاد شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با شروع بارش باران سیل آسا و تگرگ، جلسه مدیریت بحران تشکیل شد و دستگاه‌های مختلف برای ارایه خدمات به شهروندان به مناطقی که احتمال بروز سیل داشت، اعزام شدند.

وی افزود: هم اکنون دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری، آتش نشانی، جمعیت هلال احمر، راهداری، آب و فاضلاب با تمام امکانات و خودروهای امدادرسانی و ادوات مورد نیاز در حال ارایه خدمت به شهروندان هستند.

فرماندار تکاب اضافه کرد: خوشبختانه وقوع سیل در برخی مناطق شهری تلفات جانی نداشته و خسارت‌های وارد شده ناشی از آبگرفتگی معابر، ورود آب به واحدهای مسکونی و اسباب و اثاث شهروندان نیز در دست بررسی است.

عصر شنبه بر اثر بارش باران رگباری و تگرگ در برخی محلات شهر تکاب از جمله محلات قره ناب، کمربندی ولایت، ورودی بیجار، شریف آباد و بلوار شهید نسرین پور این شهر سیل و آبگرفتگی معابر ایجاد شد.

طبق اعلام اداره هواشناسی مهاباد، سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه، فعالیت خود را به صورت افزایش ابر، بارش باران رگباری، رعد و برق و وزش باد شدید، در آذربایجان غربی بویژه مناطق جنوبی این استان آغاز کرده و تا روز یکشنبه به فعالیت خود در این منطقه ادامه می‌دهد، بارش‌ها در تکاب در این مدت حدود ۲۰ میلی‌متر گزارش شده است.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha