۶ مورد ریزش سنگ در جاده‌های سردشت پاکسازی شد

مهاباد - ایرنا - مسوول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سردشت گفت: در شبانه روز گذشته بر اثر بارش باران، ۶ مورد ریزش سنگ در جاده‌های شهری و روستایی این شهرستان توسط راهداران پاکسازی شد.

عبداللطیف شریعت‌پناه روز شنبه‌ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با شروع بارندگی‌ها از شب گذشته تاکنون در جاده سردشت - میرآباد در نزدیکی روستای «گرژال» تا روستای «موسلان» سه نوبت ریزش سنگ باعث مسدود شدن این مسیر شد که عوامل راهداری با حضور به موقع خود، جاده را پاکسازی کردند.

وی افزود: ریزش سنگ در جاده سردشت - مهاباد نیز در نزدیکی پلیس راه سردشت بر اثر ریزش سنگ تردد در جاده اصلی را با مشکل روبرو کرده بود ولی عوامل راهداری مسیر را پاکسازی و سنگ‌ها را منتقل کردند.

مسوول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سردشت ادامه داد: در مسیر سردشت - اسلام آباد (بژوی) هم بر اثر ریزش سنگ، جاده در ۲ قسمت مسدود بود که راهداران مسیر را پاکسازی کردند.

وی با اشاره به آماده باش عوامل راهداری سردشت گفت: هم اکنون ۲۳ نفر از عوامل راهداری با استفاده از ۲ دستگاه لودر، یک دستگاه بلدزر و سه دستگاه کمپرسی تیغه دار آماده باش هستند و در مسیرهای این شهرستان گشت زنی می‌کنند و در صورت نیاز از بخش خصوصی هم کمک گرفته می‌شود.

طبق اعلام اداره هواشناسی مهاباد سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه، فعالیت خود را به صورت افزایش ابر، بارش باران رگباری، رعد و برق و وزش باد شدید، در این منطقه آغاز کرده و تا روز یکشنبه به فعالیت خود در این منطقه ادامه می‌دهد و تاکنون بیش از ۲۰ میلی متر بارندگی در سردشت ثبت شده داست.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و طول راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان ۸۳۳ کیلومتر است که ۵۴۲ کیلومتر آن راه روستایی، ۱۰۵ کیلومتر جاده بین شهری و ۱۸۶ کیلومتر راه مرزی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha