۱۱ طرح مخابراتی در خلخال بهره‌برداری شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز ۱۱ طرح مخابراتی در این شهرستان افتتاح شده و در هفته دولت امسال نیز از ۳۰ طرح مخابراتی جدید در مناطق مختلف این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدجواد یحیی‌زاده روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان که با محوریت هماهنگی برای اجرای ویژه برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد ماه و سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد، افزود: بر اساس وعده‌های مسئولان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، تا هفته دولت امسال باید ۴۱ طرح تقویت زیرساخت‌های دریافت امواج تلفن همراه و اینترنت روستایی در مناطق روستایی این افتتاح شود که از این تعداد از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ مورد به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار خلخال با تاکید بر لزوم استفاده از فرصت محدود فصل کاری برای اجرای طرح‌های عمرانی در دست اجرا در این شهرستان گفت: کمیته‌ای برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های ادارای در فرمانداری خلخال تشکیل شده و در پایان سال رتبه ارزیابی عملکرد مدیران بر اساس گزارش این کمیته خواهد بود.

یحیی‌زاده همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل مردادماه امسال در مرکز استان گفت: اجلاسیه کنگره شهدای ۳۴۰۰ شهید در خلخال ۳۱ خردادماه امسال برگزار می‌شود و انتظار می‌رود این مراسم با آمادگی دست‌اندرکاران و مسئولان کمیته‌های ۱۳ گانه به شکل مطلوب برگزار شود.

فرماندار خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به ایام و مناسبت‌های خرداد ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد ، برگزاری مراسم اعزام کاروان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در اواسط نیمه خرداد و اجرای برنامه اجلاسیه ستاد کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل از جمله برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی این شهرستان است.

امام جمعه خلخال نیز در این جلسه با توصیه به مسئولان و مردم برای حفظ وحدت و همبستگی و همدلی اظهار کرد: اختلاف بین مسئولان و نیز مسئولان و مردم موجب عقب ماندن منطقه از اهداف توسعه شده و انتظار از مسئولان دستگاه‌های اجرایی حفظ انسجام و همبستگی و تلاش برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و معرفی ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان است.

۱۱ طرح مخابراتی در خلخال بهره‌برداری شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال نیز در این جلسه از برنامه‌ریزی برای اجرای چندین برنامه ویژه برنامه برای گرامیداشت عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و سالروز آزادی خرمشهر خبر داد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک، رژه موتوری و خودرویی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت سوم خرداد امسال است.

سرهنگ جواد نوروزی اضافه کرد: پس از گذشت چند سال توقف اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) امسال فرصتی دوباره فراهم شده تا کاروان زیارتی مجددا به سمت تهران حرکت کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال گفت: بر اساس برنامه تدارک دیده شده کاروان اعزامی زیارت مرقد مطهر امام خمینی (ره) سیزدهم خرداد ماه امسال در قالب پنج دستگاه اتوبوس به سمت مرقد مطهر حرکت خواهد کرد.

اجلاسیه کنگره شهدای خلخال ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود

سرهنگ نوروزی همچنین گفت: پس از برگزاری ۲ اجلاسیه در شهرستان‌های کوثر و اصلاندوز، بر اساس برنامه ابلاغ شده از سوی مرکز استان و ستاد کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اجلاسیه کنگره شهدای خلخال ۳۱ خردادماه با حضور میهمانانی از مناطق مختلف استان اردبیل و مرکز کشور برگزار خواهد شد.

وی برگزاری اجلاسیه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل را فرصتی مناسب برای معرفی قابلیت‌های ملی و مذهبی شهرستان به میهمانان و همچنین معرفی خلخال به عنوان یک شهرستان شهیدپرور با تقدیم ۵۲۳ شهید والامقام به انقلاب و نظام اسلامی دانست.

در این جلسه از مسئولان روابط عمومی ادارت دولتی، سازمان‌ها و نهادهای دولتی، نظامی، انتظامی تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha