مسابقات ورزشی فرهنگیان آذربایجان غربی آغاز شد

ارومیه - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مسابقات ورزشی فرهنگیان استان یادواره معلم شهید «ابراهیم هادی» در رشته‌های تنیس روی میز و فوتسال در مجتمع ورزشی شهید رجایی ارومیه آغاز شد.

نادر اسدی روز پنجشنبه در حاشیه آغاز این دوره از مسابقات در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات ورزشی فرهنگیان آذربایجان غربی در بخش آقایان با حضور هشت تیم برتر در فوتسال و رقابت ۱۸ تیم از شهرهای مختلف در تنیس روی میز در حال برگزاری است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: شهرستان‌های اشنویه و نقده هشت تیم شرکت کننده در رشته فوتسال و ناحیه یک و ۲، سیلوانا، صومای‌برادوست، نازلو، انزل، خوی، چایپاره، شوط، پلدشت، ماکو، اشنویه، مهاباد، نقده؛ بوکان، میاندوآب، مرحمت‌آباد و تکاب شهرهایی هستند که در رشته تنیس روی میز شرکت دارند.

به گفته اسدی، این مسابقات تا ۲۹ اردیبهشت در مجتمع ورزشی شهید رجایی ادامه دارد و از میان تیم‌های برتر مسابقات نفرات شاخص جهت حضور در تیم‌های منتخب فرهنگیان استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب خواهند شد.

مسابقات والیبال کارکنان فرهنگی استان آذربایجان غربی یادواره شهید ابراهیم هادی نیز هفته گذشته با قهرمانی تیم ناحیه ۲ ارومیه به پایان رسید.

آذربایجان غربی دارای ۴۰ هزار فرهنگی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha