ارومیه میزبان مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور است

ارومیه - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی گفت: با برنامه ریزی و پیگیری انجام شده، ارومیه میزبان مسابقات ۲ رشته والیبال و تنیس روی میز کارکنان مرد و زن دستگاه‌های اجرایی کشور است.

محمود اشتری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از روز گذشته با پذیرش ۲۲ تیم در رشته والیبال مردان این رقابت‌ها آغاز شد ه و مراسم افتتاح رسمی مسابقات نیز تا ساعتی دیگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: قرعه‌کشی این رقابت‌ها شب گذشته انجام شد که در گروه یک استان‌های سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و وزارت ورزش، در گروه ۲ مجلس، بوشهر، یزد، آذربایجان‌شرقی، خراسان جنوبی و گیلان در رشته والیبال رقابت می‌کنند.

اشتری ادامه داد: در گروه سه کردستان، همدان، مرکزی، اردبیل، کرمان و هرمزگان و در گروه چهار آذربایجان‌غربی، کرمانشاه، قم، لرستان و ایلام به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی گفت: براساس برنامه وایبال آقایان روزهای ۱۳ تا ۱۹ تیرماه، والیبال بانوان ۱۹ تا ۲۵ تیرماه، تنیس روی میز آقایان ۲۵ تا ۲۸ تیرماه و تنیس روی میز بانوان ۲۸ تا ۳۱ تیرماه در ۲ سال ۶ هزار نفری غدیر و سه هزار نفری شهیدان آهندوست برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش و توسعه ورزش همگانی و استعدادیابی برگزار می‌شود که میزبان تیم‌های ۲ رشته این رقابت‌ها در هر دو بخش آقایان و بانوان با ارومیه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha