۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۴۶
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85114186
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسته ۴۴میلیون تومانی ستاد فرمان امام  به خانواده چهارقلوهای گچسارانی اهدا شد

گچساران - ایرنا - در آیینی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد بسته ۴۴میلیون تومانی ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره) به خانواده چهارقلوهای گچسارانی اهدا شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) روز چهارشنبه در آیین اهدای این بسته گفت: پوشک چهارقلوهای گچسارانی برای مدت زمان ۶ ماه،کارت هدیه چهار میلیون تومانی،بسته کالاهای غیرنقدی در مجموع به ارزش ۴۴ میلیون تومان تقدیم این خانواده شد.

این خانواده روز بیست و هشتم فروردین امسال صاحب فرزندان چهارقلو شامل سه پسر و یک دختر شده بود.

بسته ۴۴میلیون تومانی ستاد فرمان امام  به خانواده چهارقلوهای گچسارانی اهدا شد

شایان نادری افزود: این بسته به منظور حمایت از خانواده چند قلویی با توجه به هزینه سنگین نگهداری چهار فرزند به خانواده چهارقلوی گچسارانی اهدا شده است.

وی تاکید کرد: همچنین هشت خانواده که در سال ۱۴۰۱ صاحب فرزندان سه قلو و بیشتر شدند هدایایی شامل تامین پوشک به مدت ۶ ماه برای هر نوزاد، کارت هدیه یک میلیون تومانی به ازای هر فرزند و یک بسته لبخند مادری به ارزش پنج میلیون تومان اهداء شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: به منظور حمایت از مادران باردار و شیرده نیازمند، در سال گذشته توزیع سه تن بسته پروتئینی گوشت مرغ توسط بنیاد احسان بین این خانواده ها انجام گرفت.

امام جمعه شهر دوگنبدان نیز در آیین اهدای بسته حمایتی به خانواده چهارقلوهای گچسارانی گفت: داشتن فرزند سالم یکی از نعمت های خداوند عالم به انسان است که جای شکرگذاری دارد.

بسته ۴۴میلیون تومانی ستاد فرمان امام  به خانواده چهارقلوهای گچسارانی اهدا شد

حجت الاسلام سید امین الله حجازی با اشاره به اینکه این خانواده یک فرزند دیگر غیر از چهارقلوها نیز دارد و پدرشان کارگر فصلی است از مسئولان خواست حمایت بیشتری از آنان داشته باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha