۱۳ خانواده سه قلوی کهگیلویه و بویراحمد زیر چتر حمایتی بنیاد ۱۵ خرداد

یاسوج - ایرنا- معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۱۳ خانواده سه قلوی استان هدیه بنیاد ۱۵ خرداد را دریافت کرده اند.

ابوذر صناعی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: آخرین هدیه به خانواده های سه قلویی با عنوان لبخند مادری در کهگیلویه و بویراحمد به تازگی به خانواده سه قلوی گچسارانی اهدا شده است.

وی بیان کرد: این هدیه شامل سه بسته لبخند مادری با ارزش هر بسته شامل ۲۱ قلم و به ارزش ۷۰ میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال کارت هدیه است.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بنیاد ۱۵ خرداد همچنین پوشک مورد نیاز این نوزادان به مدت ۶ ماه را تامین کرده است.

صناعی عنوان کرد:این بسته ها به منظور حمایت از خانواده های چند قلویی با توجه به هزینه سنگین نگهداری فرزندان چهارقلو به آنان اهدا می شود.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون همچنین ۶۵ هدیه لبخند مادری به خانواده های نیازمند استان که صاحب سومین فرزند یا بیشتر شده اند اهدا شده است.

وی با اشاره به سابقه تاسیس این بنیاد ۱۵ خرداد و ۴۰ سال فعالیت در حوزه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی گفت: بنیاد ۱۵ خرداد در دوره جدید فعالیت‌های خود با حفظ‌ ماموریت‌های قبلی، در حوزه‌های جمعیت و سلامت نیز کارویژه‌های متعددی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha