نماینده مجلس: راور منطقه هدف بنیاد مستضعفان در محرومیت‌زدایی می‌شود

کرمان - ایرنا - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان راور منطقه هدف بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی می شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضاپورابراهیمی در نشست مشترک با رییس بنیاد مستضعفان و با حضور فرماندار شهرستان راور با توجه به محرومیت های راور و لزوم رسیدگی به حل مشکلات این منطقه درخواست ما این است که این منطقه به عنوان منطقه هدف بنیاد مستضعفان در محرومیت زدایی و توسعه منطقه ای در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این دیدار فرماندار راور نیز عنوان کرد: شاخص های محرومیت در این شهرستان لزوم رسیدگی به حل مشکلات مردم را فراهم ساخته است.

براساس این گزارش پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان نیز گفت: با هماهنگی های انجام شده با استانداران سراسر کشور تلاش شده نقاط محروم شناسایی شود و در یک بازه زمانی مشخص بتوانیم بهره گیری از خدمات بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی را در این مناطق در دستور کار قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در استان کرمان نیز چند منطقه محروم تعریف شده است افزود: به منظور رفع محرومیت از این مناطق در این خصوص اقدامات خوبی در دستور کار قرار دارد.

براساس این گزارش فتاح با اشاره به درخواست دکتر پورابراهیمی ضمن موافقت با این درخواست افزود: بزودی رییس بنیاد علوی به شهرستان راور سفر می کند و محورهای محرومیت با هماهنگی فرماندار و نماینده مردم این شهرستان در مجلس مشخص می شود که برای برنامه زمانبندی از اول تابستان می تواند در دستور کار بنیادمستضعفان قرار گیرد.

شهرستان راور در شمال استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha