حمله صهیونیست‌ها به غزه برای انحراف افکارعمومی بود/فروپاشی رژیم جعلی قطعی است

تهران-ایرنا- نماینده جنبش جهاداسلامی در ایران گفت: رژیم صهیونیستی در نبرد اخیرش جنایت بزرگی را علیه ساکنان نوار غزه مرتکب شد که به نظر می آید برای ترمیم وجهه داخلی خود و البته ترمیم وضعیتش در برابر گروه‌های مقاومت انجام داد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران روز یکشنبه در همایش بین‌المللی از ننگ نکبت تا امروز مقاومت اظهارداشت: رژیم صهیونیستی در وضعیتی قرار دارد که آرزو می‌کند ای کاش ۱۰۰ سال حکومت آنها دوام بیاورد و این را مقامات سیاسی و امنیتی سابق و فعلی این رژیم می‌گویند.

وی گفت: آنها می‌گویند که اگر مسیر فعلی برای رژیم صهیونیستی تداوم یابد، فروپاشی آن قطعی است.

ابوشریف افزود: رابطه رژیم صهیونیستی با آمریکا به عنوان متحد و دوستش کاهش پیدا کرده و البته کاهش قدرت آمریکا در سطح جهانی نیز از دیگر مولفه‌های خارجی است‌ که‌ به‌ مشکلی برای آن رژیم مبدل شده است.

نماینده جنبش جهاداسلامی در ایران تصریح کرد: موضوع دیگر تقویت و رشد محور مقاومت در منطقه است که این رژیم‌ را با مشکلات و تهدیدات بسیاری مواجه کرده است.

وی گفت: پایداری مردم فلسطین نیز یکی دیگر از مشکلات امروز رژیم صهیونیستی است که منجر شده زوال و افول آن رژیم شتاب بیشتری بگیرد.

ابوشریف با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با گروه‌های مقاومت فلسطینی درگیری های زیادی داشته اما این اواخر شکست ها و عقب نشینی های زیادی را هم تجربه کرده است، تصریح کرد: این موضوع به نوبه خود دارای اهمیت است و باید به آن توجه کرد.

نماینده جنبش حماس در ایران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در نبرد اخیرش یک جنایت بزرگی را علیه نوار غزه مرتکب شد که به نظر می آید برای ترمیم وجهه داخلی خود و البته ترمیم وضعیتش در برابر گروه‌های مقاومت انجام داد، آنها با تجاوزات اخیر تلاش کردند افکار عمومی را از اعتراضات گسترده علیه تل‌آویو منحرف کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گروه ‌های مقاومت فلسطینی در ۵ روز ۱۳۰۰ راکت به سمت رژیم صهیونیستی شلیک کردند که به شهرهای مهم آن رژیم از جمله تل‌آویو هم رسید؛ آنچه مشخص است اینکه، این بار هم رژیم صهیونیستی نتوانست به هیچ یک از اهداف خود دست یابد.

به گزارش ایرنا، همایش بین اللمللی «از ننگ نکبت تا امروز مقاومت» به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد روز نکبت - سالروز تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی - با حضور فعالان سیاسی و نمایندگان جریان مقاومت در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha