۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85109994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل طرحهای عمرانی هلال احمر تربت حیدریه امدادرسانی به زائران را افزایش می دهد

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس جمعیت هلال‌ احمر تربت‌حیدریه گفت: تکمیل سه طرح عمرانی مرتبط با امدادهای جاده ای در این شهرستان باعث افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات به مسافران و زائران امام رضا علیه السلام می شود.

محمد امانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرحهای عمرانی شامل احداث پایگاه امداد و نجات و توقف گاههای امدادگران در مسیر ترانزیتی تربت حیدریه - مشهد است که بخش زیادی از کمک رسانی جاده ای هلال احمر خراسان رضوی در این خطه از استان قرار دارد.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال هلال احمر تربت حیدریه فقط در روزهای پایانی ماه صفر پارسال حدود ۵ هزار مورد امدادرسانی به زائران پیاده و سواره داشت و شبیه همین شرایط را در دیگر روزهای پرترافیک همچون تعطیلات نوروز، تابستان و روزهای یخبندان، برف و کولاک داریم.

وی اظهار کرد: هم اکنون پایگاه امداد و نجات روستای "گرماب" که بخش عمده ای از امدادسرانی جاده تربت حیدریه - مشهد را بویژه در روزهای سرد و یخبندان بر عهده دارد با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است که شتاب بخشی به تکمیل آن موقعیت امدادگران را در این محور ترانزیتی ارتقاء می بخشد.
وی گفت: علاوه بر بودجه دولتی و مساعدت نماینده مردم تربت‌حیدریه؛ یک فرد نیکوکار نیز برای تکمیل این طرح از هلال احمر پشتیبانی می کنند از این روی انتظار می رود امسال شاهد بهره برداری از این طرح عمرانی باشیم.
امانی افزود: سال گذشته نیز حدود ۲ میلیارد تومان از منابع ملی جمعیت هلال‌احمر و نیز اعتبارات استانی برای ساخت این پایگاه جاده ای اختصاص یافت.
رییس جمعیت هلال‌احمر تربت‌حیدریه گفت: ایستگاه امدادرسانی شهید شیردل روستای کامه و پایگاه شهرستان زاوه دیگر طرحهای عمرانی هلال احمر تربت حیدریه است که هر یک دست کم به ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد که در تلاش برای جذب آن از منابع سازمانی هستیم.

تکمیل طرحهای عمرانی هلال احمر تربت حیدریه امدادرسانی به زائران را افزایش می دهد

امانی اظهار کرد: خدمات و امدادرسانی جاده ای هلال احمر تربت حیدریه با بهره‌گیری از پنج هزار و ۲۰ نفر عضو فعال در سه پایگاه امداد و نجات محورهای ارتباطی تربت حیدریه منتهی به مشهد و دیگر شهرهای شمالی و جنوبی خراسان رضوی ارایه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha