۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸
کد خبر: 85109478
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراخوان دومین جشنواره قرآنی تبیان زرندیه منتشر شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸
کد خبر: 85109478
فراخوان دومین جشنواره قرآنی تبیان زرندیه منتشر شد

ساوه - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه گفت: دومین جشنواره قرآنی تبیان این شهرستان برای پذیرش علاقه مندان فراخوان داد.

به گزارش ایرنا، احمد جوانمرد روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره قرآنی تبیان در راستای مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود، اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم در مراحل شهری، روستایی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: گروه سنی شرکت کنندگان نیز شامل کودکان ۶ سال، ۶ تا ۱۲ سال، نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال و بزرگسالان بالای ۱۸ سال است.

جوانمرد یادآور شد: هر فرد می‌تواند در یک بخش و یک رشته این جشنواره شرکت کند اما رشته مفاهیم به عنوان رشته دوم برای همه بلامانع است.

وی با اشاره به اینکه بخش هنری ویژه برنامه این جشنواره است افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در سه رشته نقاشی ویژه خردسالان، عکس و فیلم کوتاه با موضوعات قرآنی شرکت و آثار خود را تا ۳۰ مرداد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

جوانمرد یادآور شد: همچنین مهلت ثبت نام در بخش‌های قرآنی جشنواره در مراحل شهری و روستایی نیز تا ۲۵ خرداد امسال است که علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به موسسه‌های قرآنی و این اداره نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

شهرستان زرندیه با چهار هزار و ۱۵۰ کیلومتر مربع وسعت و حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان استان مرکزی از نظر وسعت و پنجمین شهرستان از نظر جمعیت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha