۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۵۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85109307
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

سرمربی مس کرمان: برابر ملوان هوشیارانه بازی کردیم

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۵۵
کد خبر: 85109307
سرمربی مس کرمان: برابر ملوان هوشیارانه بازی کردیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: در دیدار برابر ملوان بازی هوشیارانه ای انجام دادیم اما به پیروزی نرسیدیم.

 فرزاد حسین خانی جمعه شب در پایان دیدار تیم‌های ملوان و مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به هر حال بازی خوبی بود و هر ۲ تیم توانستند یک بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

وی افزود: موقعیت‌های گلزنی زیادی نیز از طرف هر ۲ تیم ملوان و مس کرمان ایجاد شد ولی در نهایت هیچ یک از این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه ملوان در بازی گذشته متحمل شکست شده بود برای پیروزی به میدان آمده بود و ما نیز با چنین هدفی وارد زمین شدیم البته ما می توانستیم از فرصتها بهتر استفاده کنیم ولی موفق به گل‌زنی نشدیم وگرنه می توانستیم هر سه امتیاز بازی را تصاحب کنیم.

سرمربی مس کرمان بیان کرد: البته بازیکنان ما با تمام وجودشان زحمت می کشند و تلاش می کنند و امیدوارم که این تلاش‌ها نتیجه دهد و بتوانیم سهمیه خود در لیگ برتر را حفظ کنیم.

حسین خانی همچنین به ملوان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ملوان با یکدلی به لیگ برتر صعود کرد و با تلاش و همدلی در لیگ ماندگار شد و توانست سهمیه خود را حفظ کنند و از سوی دیگر این تیم هواداران بسیار خوب و پرشوری دارد و امیدوارم که همه تیمها چنین طرفدارانی داشته باشند.

بازی با ملوان سخت و نفس‌گیر بود

 کمک مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: به دلیل شریط جدول رده بندی لیگ برتر در شرایط خاص مقابل ملوان قرار گرفتیم و بازی برابر این تیم بسیار سخت و نفسگیر بود.

 آرتا منهاجی هم در این رابطه اظهار کرد: با وجود اینکه پنج بازیکن خود را دراختیار نداشتیم در بازی خارج از خانه مقابل ملوان به نتیجه مساوی دست یافتیم.

وی افزود: با توجه به این نتیجه، هفته پایانی نیز برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای اینکه سهمیه خود را حفظ کنیم باید در دیدار پایانی خود در لیگ برتر مقابل حریف خود به برتری دست یابیم تا شانس بقا در لیگ برتر را داشته باشیم.

وی ادامه داد: البته بازی پایانی ما مقابل سپاهان اصفهان است که به طور حتم کار بسیار دشواری پیش رو داریم اما تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا در دیدار پایانی نتیجه لازم را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال مس کرمان اضافه کرد: در دیدار برابر ملوان نیز بازیکنان زحمت خود را کشیدند و از سوی دیگر تیم ملوان نیز بسیار خوب و جوانمردانه بازی کرد که به شرف این تیم درود می‌فرستیم چون آنان نیز با تمام توان بازی کردند.

منهاجی بیان کرد: همچنین جو ورزشگاه بندرانزلی نیز استثنایی بود و طرفداران ملوان تا پایان بازی تیم را خود با تمام وجود تشویق کردند که البته تشویق آنان نیز بسیار خوب و سالم بود و این طرفداران تا آخر پشت تیمشان ایستادند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: گرچه ما برای کسب پیروزی به میدان رفتیم و این نتیجه برای ما ایده‌آل و دلخواه ما نیست اما بازی در ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی و مقابل تیم با انگیزه ملوان کار سخت و دشوار است و ما نیز پیش‌بینی می‌کردیم که کار به هفته آخر کشیده شود اما ما دست از تلاش بر نمی‌داریم و ناامید نیستیم.

تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و مس کرمان عصر جمعه در هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha