۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۵۶
کد خبر: 85108692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال مسجد سلیمان باید قدر موقعیت‌ها را بیشتر بدانند

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: اعضای تیم فوتبال مسجد سلیمان باید در رقابت فردا مقابل آلومینیوم اراک قدر موقعیت‌ها را بیشتر بدانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «ابراهیم اشکش» شامگاه پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی با تیم آلومینیوم در اراک افزود: در بازی که با تیم سپاهان داشتیم دو برابر این تیم موقعیت ایجاد کردیم اما استفاده نکردیم و در بازی فردا بچه‌ها قدر موقعیت را بدانند.

وی تاکید کرد: امید است اگر نتایج خوب رقم بخورد شانس ماندن تیم ما بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: ما به دنبال سه امتیاز بازی هستیم؛ در چند وقت اخیر روند تیم بهتر شده اما در یکی دو بازی اگر داورها مهربانتر با ما بودند شرایط ما فرق داشت و اگر اشتباهات داوری در حق ما نبود شاید جایگاه ما جابجا می‌شد.

اشکش درباره تیم آلومینیوم اراک افزود: این تیم بسیار خوب است و مربی دارد که برای آینده مربی کشور حرف برای گفتن دارد و این تیم از امکانات و بازیکنان خوبی برخوردار است.

وی بیان کرد: شرایط تیم اراک را آنالیز کرده‌ایم و برای گرفتن سه امتیاز بازی رقابت خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: شرکت نفت از تیم ما حمایت کرد و مدیرعامل زحمت زیادی برای تیم کشیده و امید است نتیجه خوب گرفته شود.

اشکش افزود: ما شانس ماندن در لیگ برتر را داریم و بازیکنان از انگیزه کافی برخوردارند.

وی درباره وضعیت بازیکنان تیم مسجد سلیمان بیان کرد: هشت بازیکن اصلی تیم مان را در اختیار نداریم اما باقی بازیکنان از آمادگی کافی برخوردار هستند و امیداوریم بتوانیم آلومینیوم را ببریم.

تیم آلومینیوم اراک فردا (جمعه ۲۲ اردیبهشت) در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک ساعت ۱۸ به دیدار نفت مسجد سلیمان می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha