سردار سلامی: سپاه امنیت و سلامت مردم را بر آسایش خود ترجیح می‌دهد

زاهدان - ایرنا - فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه، امنیت و سلامت مردم را بر آسایش خود ترجیح می‌دهد، گفت: نگاه ما این است که در هر سرزمینی که هستیم پیام آور مواهب الهی یعنی امنیت و سلامت و در کنار آن آرامش، رفاه و پیشرفت باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار حسین سلامی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح فاز نخست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت نبی اکرم(ص) زاهدان اظهارداشت: مشی سپاه پاسداران الهام گرفته از منطق و دیدگاه امامین انقلاب اسلامی، این است که جان فدای مردم باشد.

وی با بیان اینکه سپاه، آسایش مردم را بر آسایش خود ترجیج می‌دهد، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میدان فداکاری و وفاداری است و نیروی زمینی سپاه تجلی روح ایثار و فداکاری است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: زنجیره‌ای از تلاش، مجاهدت و سخت کوشی نیاز است تا طرح های بزرگ با مقیاس ملی به ثمر بنشیند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

مردم حیاتی ترین سرمایه انقلاب، نظام و کشور و شایسته فدا شدن هستند و همه ما در راه آرزوهای بلند این مردم فدا خواهیم شد.

وی بیان کرد: ما برای تحقق آرزوهای این مردم پا به میدان گذاشته این مرام و مشی سپاه است در همه جا که حضور داشته باشد جان فدای ملت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: برادران عزیز ما در نیروی زمینی از فرمانده این نیرو گرفته تا ستاد، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق، سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و تمام سبزپوشان در کنار سران طوایف و مولوی های ارزشمند به فکر خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: تشکر می‌کنم از کسانی که در ساخت بیمارستان فوق تخصصی نبی اکرم زاهدان که یکی از پیشرفته ترین مراکز درمانی کشور که به روزترین تجهیزات را در اختیار دارد، ما را یاری رساندند؛ نگاه ما این است هر اقدامی که انجام می‌شود باید بهترین امکانات را داشته باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha