۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۲۴
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85106787
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در رشت گشایش یافت

رشت - ایرنا - بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان سه شنبه شب با حضور ۶۰ واحد تولیدی، بازرگانی از ۹ استان کشور توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در رشت گشایش یافت.

مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی گیلان در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت : در این نمایشگاه علاوه بر گیلان واحدهای تولیدی و صنعتی استانهای اصفهان، تهران، البرز، آذربایجان غربی و شرقی، گلستان، مازندران، خراسان رضوی نیز حضور دارند.

سلمان قاسمی اظهار کرد: شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی حاضر در این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف اعم از مصالح ساختمانی مانند شیرآلات، تهویه مطبوع، اعلان حریق، برق، نانو، درب و پنجره، بتن و مصالح پایه، کاشی و سرامیک، لوله و اتصالات، فولاد، آسانسور، هوشمند سازی ساختمان و رنگ و رزین و سایر مصالح حضور دارند.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ غرفه معادل ۴۰ درصد از فضای سالنی این نمایشگاه با مشارکت کنندگان بومی تکمیل شده است، عنوان کرد: این نمایشگاه در راستای تحقق شعار سال و نقش بسزایی که صنعت ساختمان می تواند در رشد تولید و مهار تورم و ایجاد اشتغال ایجاد کند، دایر شده است.

وی تاکید کرد: واحدهای تولیدی شرکت کننده در این نمایشگاه با حذف واسطه، نمایندگی تولیدات خود را در شهرهای صنعتی جهت اشتغالزایی واگذار خواهند کرد که خود عاملی برای رونق اقتصادی است.

مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی گیلان گفت: بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت برای بازدید عموم دایر است.

اواخر مرداد و اوایل شهریور امسال نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی در در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha