۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۱۹
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85106776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخش استارتاپ به جشنواره قرآن و عترت اضافه شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۱۹
کد خبر: 85106776
بخش استارتاپ به جشنواره قرآن و عترت اضافه شد

خرم آباد_ ایرنا_ رئیس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بخش جدید استارتاپ‌های قرآنی به جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان کشور اضافه شده است.

به گزارش ایرنا، احسان خامنوی خیابانی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بخش جدیدی تحت عنوان استارتاپ‌های قرآنی به جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان کشور به میزبانی دانشگاه لرستان اضافه کردیم که به نوآوری و نوآفرینی‌های قرآنی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه تلاش شده است هر دانشجویی به نحوی از کنار پوستر جشنواره عبور می‌کند تا بتواند علاقه‌مندی خود را در این فضا پیدا کند.

خامنوی تصریح کرد: این دوره از جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته شاهد آثار بسیار فاخری بود که امید است به همین شکل هر سال این جشنواره پُربارتر و کامل‌تر برگزار شود و شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم ادامه داد: تلاش ما بر این است که از هر نوآوری در خصوص فعالیت‌های مذهبی و قرآنی حمایت کنیم و اگر ایده‌ای در راستای گسترش معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) مطرح می‌شود که قابلیت شکل‌گیری در فضای دانشگاهی و استفاده در فضای عمومی جامعه را دارد با تمام توان از آن‌ حمایت می‌کنیم.

خامنوی افزود: تلاش می کنیم از ظرفیت قرآن کریم بیشترین بهره‌مندی را در فضای جامعه داشته باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha