استادان دانشگاه در صف مقدم جهاد تبیین باشند

یزد- ایرنا- مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: انتظار این است که استادان دانشگاه و مراکز آموزش عالی در صف مقدم جهاد تبیین باشند و ماموریت ملی و انقلابی خود را در خدمات به نظام انجام دهند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمهدی صدرالساداتی روز سه‌شنبه در آیین تجلیل از ۳۰ استاد، دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی مهریز افزود: یکی از رسالت های مدرسان دانشگاه این است که دانشجویان را در جریان برکات عظیم انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته قرار دهند و در زمینه جهاد تبیین نقش فعالانه تری داشته باشند.

همچنین محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز با قدردانی از اساتید دانشگاه که در راه توسعه علم و دانش فعالیت می‌کنند بر استفاده از ظرفیت و نظرات اساتید و نخبگان بومی در توسعه شهرستان در تمامی عرصه‌ها تاکید کرد .

دکتر حیدر حسینی رییس دانشگاه پیام نور مرکز مهریز با تشریح ظرفیت‌های این مرکز علمی، راه‌اندازی مجدد پارک علم و فناوری شعبه مهریز و ایجاد شرکت‌های دانش بنیان، فعال کردن بخش ارتباط با صنعت و همکاری صنایع با دانشگاه‌ها را خواستار شد.

استادان دانشگاه در صف مقدم جهاد تبیین باشند

سپس جمعی از اساتید حاضر نظرات و مطالبات خود در حوزه دانشگاه و مسائل مربوط به شهرستان ارائه کردند، اهدای لوح سپاس و هدایایی به اساتید از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

مهریز دارای سه دانشگاه پردیس دانشگاه یزد، پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی است و چهار هزار دانشجو در این مراکز مشغول تحصیل هستند.

مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha