کرامات اهل بیت باعث علاقه‌مندی استادان دانشگاه برای خادمی حرم‌ها شده‌است

شهرری - ایرنا - رئیس دانشکده خودروی دانشگاه علم و صنعت گفت: جذبه و کرامات اهل بیت (ع) و امامزاده‌های اطراف تهران باعث شده که استادان و تحصیلکرده‌های دانشگاه‌ها برای خادمی در این حرم‌ها علاقه مند شوند.

دکتر محمدحسن شجاعی فرد روز چهارشنبه پس از دریافت حکم خادم افتخاری حرم حضرت عبدالعظیم (ع) درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کرامات اهل بیت (ع) شامل حال استادان این دانشگاه شده‌ و به طوری که جذبه آنها استادان را عاشق خود کرده‌است.

این مسئول خاطرنشان کرد: دانشگاه علم و صنعت یکی از دانشگاه‌های مومن و متدین و به فرموده مقام معظم رهبری فیضیه دانشگاه‌ها بوده و در این گونه کارها پیش قدم است.

وی ادامه داد: حدود ۶۱ استاد برجسته دانشگاه که در میان آنها یک درصد از دانشمندان برجسته جهان هستند شامل ۱۴ استاد خانم و حدود ۴۷ نفر هم آقا هستند که به صورت افتخاری در حرم سید الکریم خدمات فرهنگی، پژوهشی، آموزشی، طراحی، مشاوره و امثال آن ارائه خواهند داد.

رئیس دانشکده خودروی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به مشغله زیاد این استادان گفت: بدیهی است که استاد دانشگاه معمولا مشغله‌های خیلی زیادی دارد و اینکه اظهار آمادگی و پافشاری و اصرار برای خدمت افتخاری حرم را دارد قابل تحسین است.

این مسئول ادامه داد: بعضی از آنها با گریه خادمی حرم عبدالعظیم (ع) را پیگیری می‌کردند، ۶ ماه است که منتظر چنین روزی بودند، به فضل الهی و پافشاری اساتید، آنان در اینجا حاضر شدند.

شجاعی فرد اظهار داشت: با کمک این امامزاده ها و لطف تولیت حرم به شور اشتیاق این استاتید پاسخ داده شد تا لوح خادمی و افتخاری را گرفتیم.

رئیس دانشکده خودروی دانشگاه علم و صنعت در تاثیر خادمی در روش تدریس استادان دانشگاه گفت: استادانی که خادم می‌شوند ارتباطشان با این بزرگواران بیشتر می‌شود اطلاعات علمی معنویشان بالاتر می‌رود با افراد و مردم عادی بیشتر ارتباط می گیرند و اثر این ارتباطها به کسب تجربه کمک می کند و بعد این اطلاعات به دانشجوهاشان منتقل و ارتباط دوستانه‌تری برقرار می شود.

وی یادآور شد: طبیعتاً دستاوردهای این خادمی بسیار است و کرامات اهل بیت (ع) در طی سه چهار سال خدمت کردن شامل حال آنها خواهد شد تا تحولی در روحیه این استادان حاصل شود و در کارشان بسیار تاثیر مثبت خواهد داشت تا بتوانند دانشجو های خوبی برای کشور تربیت کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha