۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۱۲
کد خبر: 85105426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفاهم‌نامه میزبانی هندبال جام باشگاه‌های آسیا امضا شد

تهران- ایرنا- تفاهم نامه رسمی میزبانی بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به امضای رئیس فدراسیون ایران و نماینده فدراسیون آسیا رسید.

به گزارش ایرنا، پس از تایید تمامی ‌زیرساخت‌ها و امکانات برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در اصفهان، تفاهم نامه رسمی میزبانی بیست و پنجمین دوره این مسابقات به امضای علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال ایران و نماینده فدراسیون هندبال آسیا رسید.

«بدر محمد ذیاب صالح الذیاب» نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال و نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا به همراه «محمدطالب عبدالغنی» ناظر مسابقات فدراسیون هندبال آسیا برای بررسی سالن‌های تمرین و امکانات برگزاری مسابقات و همچنین ارزیابی شرایط میزبانی مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های آسیا به اصفهان سفر کرده‌اند که امروز دوشنبه در پایان بازدید از ورزشگاه و سالن اصلی برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، تمامی ‌زیرساخت‌ها و امکانات برگزاری این دوره از مسابقات را تایید کردند.

مسابقات هندبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا از ۱۱ تا ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در اصفهان برگزار می‌شود. تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دو نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات هستند.

تفاهم‌نامه میزبانی هندبال جام باشگاه‌های آسیا امضا شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha