۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۰۸
کد خبر: 85104506
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تکمیل سالن ورزشی حسن آباد یزد در دستور کار قرار گرفت

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۰۸
کد خبر: 85104506
 تکمیل سالن ورزشی حسن آباد یزد در دستور کار قرار گرفت

یزد-ایرنا- تفاهم نامه تکمیل سالن ورزشی حسن آباد از مناطق کمتر برخوردار با حضور فرماندار شهرستان یزد و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان به امضا رسید و در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، فرماندار شهرستان یزد در نشست با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به سفرهای استاندار به مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار گفت: برای موضوعات و مشکلاتی که در بازدیدها برآورد و احصا شد اعتباراتی از محل بند د تبصره ۱۱" قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

سید محمد رضا مدرسی افزود: براساس ضرورت، از جمله طرح های مدنظر گرفته شده مشکلات سالن ورزشی حسن آباد بود که در مهرماه سال گذشته در شورای برنامه ریزی استان با حضور استاندارمطرح و انشالله تا شهریور ماه و در هفته دولت امسال شاهد بهره برداری آن باشیم تا مورد استفاده مردم قرار گیرد.

فرماندار شهرستان یزد گفت: انتظار می‌رود در راستای فرآیند استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی و توسعه سرانه ورزشی، به مناطق کمتر برخوردار توجه ویژه ای صورت گیرد چرا که استعدادهای بسیاری در همین مناطق وجود دارد که می‌توانند آینده ورزش کشور و استان باشند.

گفتنی است در این تفاهم نامه ، مبلغ ۳۵میلیارد ریال با نظارت فرمانداری از محل منابع بند د تبصره ۱۱ ویژه مناطق حاشیه نشین برای توسعه و تجهیز سالن ورزشی منطقه حسن آباد هزینه خواهد شد و پیش بینی می شود همزمان با هفته دولت به بهره برداری برسد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha