۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85104260
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها تقویت شود

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی در مراکز آموزشی استان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز یکشنبه در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد همدان، با اشاره به اینکه دانشگاه محل گفت‌وگو است و باید نگاه‌ها در آن وسیع‌تر باشد اظهار داشت: نیازمند فضایی هستیم تا استادان و دانشجویان در کرسی‌های آزاد اندیشی حرف‌ها و دغدغه‌ها خود را مطرح کنند.

وی خواستار رفع دغدغه‌ اعضای هیات علمی دانشگاه شد و گفت: گره خوردن دانشگاه به زندگی اقتصادی و اجتماعی جامعه، یک ضرورت است و باید تلاش کنیم تا فضاهای علمی و دانشگاهی از حالت انتزاعی خارج و با واقعیت‌های اجتماعی بیشتر گره بخورد و به دنبال شناسایی مسئله و حل آن باشند.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه در دانشگاه آزاد این انتظار وجود دارد که مدیران به صورت انقلابی عمل کنند، ادامه داد: مدیر انقلابی هم باید کاربلد و توانایی مقابله با مشکلات را داشته باشد و از طرفی سلوک اخلاقی در کار را پیش ببرد.

آیت الله شعبانی موثق با بیان اینکه یکی از شئون مدیر موفق، توانایی او در همراهی مجموعه است، گفت: نتیجه همراه شدن مجموعه با مدیر در هر نهادی، بهتر جلو رفتن امور و ایجاد برکت در کار است.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم وحدت در بین مسئولان، اظهار داشت: هر وقت مجموعه‌ای وحدت داشته باشد، می‌توان انتظار موفقیت در آن مجموعه را داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تاکید بر اینکه مدیر موفق مجموعه را به حرکت در می‌آورد ادامه داد: گاهی ضعف‌هایی که در برخی از نهادها و مجموعه‌ها شاهد آن هستیم نیز به همین مشکل و همراهی نکردن مجموعه با مدیر برمی‌گردد زیرا شخص مدیر فقط همه کارهای اجرایی را انجام نمی‌دهد و انجام برخی امور توسط زیر مجموعه‌ها انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با قدردانی از خدمات "ابوالفضل یداللهی"، رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برای "محمد عظیم خدایاری" به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha