۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84952354
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان برای شناسایی نخبگان استفاده شود

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر ضرورت تقویت جایگاه دانشگاه فرهنگیان گفت: از ظرفیت این دانشگاه برای شناسایی استعدادها و نخبگان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز شنبه در جمع مدیران دانشگاه‌های فرهنگیان غرب کشور به اهمیت جایگاه دانشگاه فرهنگیان در عرصه دینداری جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: معلمی که دیندار نباشد، نمی‌تواند دین را به نسل جوانی که آینده کشور در دست اوست به درستی تعلیم دهد.

وی با بیان اینکه دانشجویانی که در دانشگاه فرهنگیان حضور دارند فردا تبدیل به مربی خواهند شد تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان باید دین را به درستی برای جامعه تبیین کند.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه مسئولیت سنگینی بر دوش دانشگاه فرهنگیان است افزود: تربیت کار آسانی نیست و به سادگی اتفاق نمی‌افتد و این اصل کار شما را سخت‌تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان دانشگاه فرهنگیان در آینده یک نسل می‌توانند تأثیرگذار است و تحول بزرگی را در جامعه ایجاد می کند ادامه داد: وظیفه مربی این است که نقاط قوت و استعدادها را شناسایی و آن را با مهارت خود به فعلیت برساند.

آیت الله شعبانی موثقی یادآور شد: منظور از کار فرهنگی شکوفا کردن استعدادهای افراد و جامعه است و اگر در این عرصه موفق بودیم، کار فرهنگی مطلوب انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکیدکرد: تمام آموزه‌های دین، حرکت به سمت کمال است و دین آمده تا تمام استعدادهای نهفته ما را بروز دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha