۹۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یاسوج نیاز به تامین زمین دارد

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن باید در یاسوج ساخته شود که تاکنون عملیات اجرایی ۵۲۵ واحد شروع شده و تامین زمین برای ۹۵۰۰ واحد در این شهر باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز شنبه در نشست شورای مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی برگزار شد اظهار کرد: برای تامین زمین در شهر یاسوج طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی هیچ زمین دولتی برای اجرای طرح باقی نمانده است.

وی افزود: یکی از راه‌های رفع این مشکل الحاق و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی درجه ۲ و سه در نزدیکی یاسوج بود که وزیر کشور با این اقدام مخالفت کرد.

استاندار کهگیلویه و وبویراحمد تصریح کرد: در حال حاضر با سپاه و نیروی انتظامی رایزنی‌هایی برای تامین زمین اجرای طرح نهضت ملی مسکن با اولویت خانه دار شدن کارمندان همین نهادها در دستور کار است اما این اقدام برای همه مردم عادی استان گره‌گشا نیست.

وی گفت: بخش عظیمی از متقاضیان مردم عادی هستند که باید بتوانیم زمین مورد نیاز آنها را تعیین تکلیف کنیم.

احمدزاده عنوان کرد: در شهرستان‌های لنده، باشت و پاتاوه و حتی سی سخت نیز مشکل تامین زمین وجود دارد.

به گزارش ایرنا، تیم بازرسی وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی برای بررسی عملکرد استان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن به دستور رئیس جمهور به این استان سفر کرده‌اند و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان به ویژه یاسوج بررسی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha