جلال‌زاده: مدیران قولی ندهند که توان اجرای آن را ندارند

ارومیه - ایرنا - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران و مسوولان در مقابل خواسته‌های مردمی قولی که پشت صحنه آن خالی و توان اجرایش را ندارند، ندهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وحید جلال زاده روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه با اشاره به لزوم توجه و پیگیری خواسته‌های مردم اظهار کرد: نه تنها مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی بلکه کارمندان آنها نیز باید در زمان ارائه خدمات به مردم، مراقب چگونگی رفتار خود با ارباب رجوع باشند.

وی رفتار خوب و مناسب را سرلوحه کارمندان و مدیران دانست و افزود: رفتار خوب نشان‌دهنده رفتار است که در ادارات ما، همه مدیران و کارمندان باید در مقابل خواسته‌های مردمی بدان توجه کنند.

ریس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مدیران و مسوولان در صحبت‌های خود هم نباید قولی بدهند که پشت صحنه آن خالی است بلکه باید توضیحات کامل نحوه اجرای خواسته مردمی را برای ایشان تشریح کنند.

وی با بیان اینکه وعده‌های که مدیران به مردم می‌دهند باید اجرایی شود، ادامه داد: مصوبات سفر ریاست جمهوری، مقامات اجرایی ارشد استان و نمایندگان به بخش‌های و روستاها باید مورد توجه قرار گرفته و ساماندهی شوند تا از این طریق مشکلات مردمی پیگیری شوند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز معلم در خطاب به مدیران آموزش و پرورشی گفت: معلمی شغل انبیاست اما شاخص‌های ما در آموزش و ‌پرورش بسیار عقب است و نیاز به شتاب جدی تری برای این پایه توسعه ای داریم.

جلال زاده با گلایه از کم شدن تعداد کنکوری ها پذیرفته شده استان در دانشگاه‌های برتر کشور افزود: در برخی موارد شاهد آن هستیم که تعداد صدور دانش آموز از مدارس غیرانتفاعی تهران به دانشگاه‌های برتر کشوری به اندازه تعداد دانش آموزان ورود به دانشگاه‌های برتر از استان آذربایجان غربی است کهرفع این مشکل نیاز به توجه ویژه در مدارس را می‌طلبد.

جلال‌زاده: مدیران قولی ندهند که توان اجرای آن را ندارند

بیشتر بخوانید:

نماینده مجلس: دستگاه‌های اجرایی ارومیه در فکر توسعه و حل مشکلات باشند

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی در سرانه آموزشی دارای رتبه ۱۵ کشور است، تاکید کرد: این رتبه در شان مردم این استان نیست و باید برنامه پنج ساله تدوین شود و به صورت مشخص و مدون اجرا شود.

جلال زاده یادآور شد: شاخص‌های اولویت دار آموزشی باید مشخص باشد و در هر کدام که عقب هستیم با ساماندهی و سازمان دادن برنامه‌ها پیش بیافتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha