۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۵۹
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85100927
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قربان‌زاده میهمان پرسپولیسی‌ها شد+ تصاویر

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۵۹
کد خبر: 85100927
قربان‌زاده میهمان پرسپولیسی‌ها شد+ تصاویر

تهران- ایرنا- رئیس سازمان خصوصی‌سازی با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی، با بازیکنان، کادرفنی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی که دیروز برای دیدار با استقلالی‌ها به کمپ مرحوم ناصر حجازی رفته بود، امروز هم برای ملاقات با پرسپولیسی‌ها راهی ورزشگاه شهید کاظمی شد.

پیش از حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی، رضا درویش، مدیرعامل به همراه تنی چند از مدیران باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه حضور پیدا کرده بود تا پیش از شروع تمرین گفت‌وگویی هم با یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی داشته باشد و با آن‌ها درباره آخرین وضعیت تیم گفت‌وگو داشته باشد.

قربان‌زاده میهمان پرسپولیسی‌ها شد+ تصاویر

قربان‌زاده نیز پس از حضور در محل تمرین در ابتدا در جمع اعضای تیم حضور پیدا کرد. در جریان این حضور اعضای کادر فنی و تعدادی از بازیکنان به نمایندگی از دیگران درباره دغدغه‌ها و انتظارات خود، مطالبی را مطرح کردند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با شروع تمرین، دقایقی از آن را نظاره کرد و پس از آن همراه با مدیرعامل باشگاه از مجموعه شهید کاظمی بازدید داشت. درویش در جریان این بازدید، از طرح‌های توسعه مجموعه و برنامه‌های که برای این منظور دارد و همچنین موانع و راهکارها، گزارشی ارائه کرد.

قربان‌زاده میهمان پرسپولیسی‌ها شد+ تصاویر

گزارش تمرین

سرخپوشان که بعد از یک روز استراحت از ساعت ۱۸ تمرینات خود را برای دیدار مقابل پیکان از سر گرفتند، ابتدا به مدت ۲۰ دقیقه در سالن بدنسازی حاضر شده و سپس در زمین چمن برنامه‌های تاکتیکی شامل پاسکاری ترکیبی، حفظ توپ و فوتبال درون تیمی را انجام دادند.

در این تمرین که ۸۰ دقیقه به طول انجامید، کمال کامیابی‌نیا و گئورگی گولسیانی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha