تکمیل محور مردهک به نرگسان و تنگ شاه در کرمان نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه است

جیرفت- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: تکمیل ساخت راه روستایی مردهک - نرگسان - تنگ شاه در شهرستان عنبرآباد که رییس جمهور در سفر به جنوب استان بر ساخت آن تاکید کرد ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی محمودی عصر چهارشنبه در بازدید از این محور روستایی اظهار کرد: عملیات راهسازی راه روستایی نرگسان - تنگ شاه به عنوان محور مورد بازدید رئیس جمهوری در سفر استانی به جیرفت با جدیت در حال انجام است.

وی ادامه داد: محور مردهک - نرگسان - تنگ شاه به طول ۵۳ کیلومتر است که ۲۳ کیلومتر آن در سنوات گذشته به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: ۱۰ کیلومتر این مسیر با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در حال انجام است و برای تکمیل باقیمانده مسیر نیازبه اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان داریم.
محمودی ادامه داد: با توجه به سفر آیت الله رئیسی به منطقه تنگ شاه در سفر استانی خود به جیرفت و حضور در منطقه تنگ شاه و قول ساخت راه روستایی در این منطقه را داده بود و ماموریت ساخت و احداث این راه روستایی با توجه به دستور رئیس جمهور در دستور کار ویژه این اداره کل قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به اقدامات انجام شده از اولین ساعات دستور ریاست محترم جمهور این ماموریت در اولویت‌های کاری این اداره کل قرار گرفت و امروز هم با توجه به ارائه دستور کارهای جدید برای سرعت بخشیدن به کار و روال نظارت‌ها، از تمامی ظرفیت فنی و نظارتی برای تسریع در روند احداث استفاده کردیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: محور گمرکان - امجز هم در همین شهرستان به طول ۱۲ کیلومتر در حال ساخت است که پنج کیلومتر آن در سنوات گذشته به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: هفت کیلومتر از باقیمانده این مسیر هم با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در حال اجرا است که برای تکمیل نیاز به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.
محمودی ادامه داد: امیدواریم با همتی جهادی و حمایت‌های استانی و کشوری برای پیشرفت پروژه ها در مناطق کوهستانی عنبرآباد بتوانیم هدیه ای شایسته به مردم این مناطق که شایسته بهترین خدمت ها هستند ارائه کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha