پیروزی شهرداری گرگان مقابل نفت آبادان در روزی پر حاشیه

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر در خانه و بدون تماشاگر در حالی میهمان خود صنعت نفت آبادان را شکست داد که حتی از ورود خبرنگاران رسانه ها به سالن جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش ایرنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان عصر دوشنبه در سالن امام خمینی مجموعه آزادی شهر گرگان در نیمه نهایی مسابقات پلی آف لیگ برتر پذیرای صنعت نفت آبادان بود و با رای کمیته انضباطی این دیدار بدون همراهی تماشاگران برگزار شد.

تیم مهران حاتمی که با ترکیب اولیه آنتاناس آدراس، رسول مظفری، محمد جمشیدی، بهنام یخچالی و سجاد پذیرفته در این دیدار حاضر شده بودند در ربع اول کم فروغ ظاهر شدند و میهمان توانست در مقطعی از بازی با فاصله ۱۱ امتیازی برتری خود را به رخ میزبان بکشد اما شهرداری گرگان با تلاش بازیکنان رفته رفته نبض بازی را در دست گرفت و در نهایت ۲۶ بر ۲۲ برتری از آن میزبان شد.

در ربع دوم تیم صنعت نفت آبادان با سرمربیگری علی توفیقی و با ترکیب اولیه سعید داورپناه، اصغر کاردوست، مسعود سلیمانی، نوید رضایی فر و مجید رحیمیان در همان لحظات ابتدایی امتیاز خود را به رقیب خود رساند و در یک بازی فشرده و نزدیک هر ۲ تیم پیش رفتند تا اینکه در نهایت ۴۲ بر ۳۹ شهرداری گرگان برتری را از آن خود کرد.

ربع سوم برخوردهای فیزیکی بیش از تاکتیک ها در میدان خودنمایی کردند و میزبان در یک نتیجه نزدیک ۶۶ بر ۶۴ به برتری رسید.

شاگردان مهران حاتمی در وقت پایانی بهتر از قبل ظاهر شدند و از بی انگیزگی بازیکنان صنعت نفت آبادان بیشترین بهره را برده و با استفاده از دفاع برتر، ضربات ۳ امتیازی و حملات سرعتی با ایجاد اختلاف امتیاز قابل توجه در نهایت با نتیجه نهایی ۹۳ بر ۸۱ پیروز این دیدار لقب گرفتند.

در این بین حواشی قبل از بازی برای جمعی از هواداران پرشور بسکتبال گرگان و خبرنگاران ورزشی این شهرستان تلخی بوجود آمده از بی احترامی و تبعیض بین برخی افراد را بر جای گذاشت.

با توجه به اینکه روابط عمومی و عوامل اجرایی این دیدار پیش از برگزاری مسابقه از رای کمیته انضباطی خبر داشتند اما از خبرنگاران جهت پوشش بازی دعوت به عمل آوردند اما در نهایت از ورود خبرنگاران به سالن جلوگیری شد.

هرچند این جلوگیری از سوی عوامل اجرایی بعنوان خواسته ناظر بازی عنوان شد و به نوعی توپ را در زمین فدراسیون انداختند اما ورود برخی افراد با عناوین مختلف و براساس رابطه به داخل سالن سبب ناراحتی اصحاب رسانه و برخی بسکتبال دوستان حاضر در محوطه شد.

در این خصوص روابط عمومی تیم بسکتبال شهرداری گرگان و مسئولان این تیم به تماس ها و سوالات خبرنگاران پاسخ ندادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha