۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85097153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار زنجان: دولت به دنبال تحقق عدالت در توزیع خدمات است

زنجان - ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: دولت به دنبال تحقق عدالت در توزیع خدمات فرهنگی و اجتماعی و افزایش سرانه‌های ورزشی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز یکشنبه در آیین افتتاح همزمان ۱۰ چمن مصنوعی مدارس استان در قالب طرح شهید سلیمانی، افزود: فعالیت های ورزشی در کنار فعالیت های درسی، دانش آموزان را با افزایش نشاط برای ورود به عرصه اجتماع آماده می کند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش کارخانه عظیم انسان سازی است، گفت: با مجهز شدن به هویت ایرانی- اسلامی و کسب توانمندی ها و مهارت های لازم شاهد تربیت نسل تمدن ساز در این مدارس هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت استفاده از ظرفیت خیران در توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی مدارس تاکید کرد و گفت: با مدیریت مناسب می توان زمینه استفاده مردم و ساکنان محلات را از امکانات ورزشی مدارس فراهم کرد.

به گزارش ایرنا، با اجرای طرح شهید سلیمانی جهت توسعه فضاهای ورزشی مدارس زنجان، ۱۴ میلیارد تومان به این استان در سال جاری اختصاص یافت و در مجموع برای پروژه های ورزشی اجرا شده در استان در قالب این طرح حدود ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha