۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85129397
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت مردمی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم اهتمام و حساسیت ویژه‌ای دارد

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: دولت مردمی به حل مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به عنوان اولویت نگاه می‌کند و اهتمام و حساسیت ویژه‌ای در این زمینه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز جمعه در جمع مدیران شهرستان سلطانیه، افزود: دولت همچنین نسبت به دغدغه‌های فرهنگی و اعتقادی مردم به عنوان مولفه‌های اصلی زیرساخت جامعه احساس مسئولیت می کند.

رفیعی افزود: تلاش ما بر این است تا خدمت رسانی به مردم و تامین رضایت عمومی را به یک گفتمان در حوزه مدیریتی استان تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد:فساد ستیزی و عدالت محوری در توزیع خدمات و فرصت ها و مدیریت جهادی و انقلابی از ویژگیهای مورد انتظار از مدیران دولت است.

این مسوول با تاکید بر اینکه رویکرد تحولگرایی دولت سیزدهم شامل تحول شناختی و فرایندی است، ادامه داد: حضور میدانی مدیران اجرایی در پیگیری و حل مسائل اهمیت به سزایی دارد و در این میان نیازمند مدیران تحولگرا و میدانی به جای مدیران کارتابلی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان همچنین به احصای نظام مسائل استان اشاره کرد و گفت: اولین قدم برای هرگونه اقدام، شناخت درست مسائل و برنامه‌ریزی و تلاش برای حل آنها با اولویت بندی است.

این مسوول، بر شناخت ظرفیت های مغفول و مزیت‌های نسبی شهرستان و استفاده حداکثری از امکانات و منابع موجود و تلاش برای ظرفیت سازی، تسهیلگری، گره گشایی و پیگیری مشکلات مردم تاکید و آن را زمینه ساز ارتقای سرمایه اجتماعی بیان کرد.

شهرستان سلطانیه در ۱۵ کیلومتری زنجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha