۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85096781
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۸ هزار همدانی در دولت سیزدهم به عضویت صندوق بیمه روستاییان درآمدند

همدان-ایرنا- مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر همدان گفت: تاکنون ۱۴۲ هزار نفر در سطح استان زیر پوشش بیمه این صندوق قرار گرفته اند که ۲۸ هزار نفر از این تعداد در دولت سیزدهم بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حاتم شکری روز سه شنبه در همایش سراسری کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان اظهار داشت: رییس جمهور با تاکید بر عدالت محوری، توجه ویژه‌ای به اهمیت بیمه‌های روستا و فراگیر شدن آن دارد و بر همین اساس در استان همدان از ابتدای دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰، ۱۱هزار نفر، در سال ۱۴۰۱، ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر و در سال ۱۴۰۲، هزار و ۴۰۰ نفر به عضویت این صندوق درآمدند.

وی، یکی از اهداف بلند انقلاب اسلامی را توجه به محرومین برشمرد و ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و توجه به اصل های قانونی از جمله اصل ۲۹ قانون اساسی که برخورداری از تامین اجتماعی را حقی همگانی می داند می توان به ضرورت این موضوع پی برد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان گفت: با تاسیس این صندوق، روستاییان و عشایر همچون سایر مشاغل از پوشش بیمه ای برخوردار هستند و باعث جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها می شود.

شکری اظهار داشت: کارگزاران در خط مقدم ارائه خدمت به مردم هستند و برای پیشبرد اهداف این صندوق نیاز است ادارات خدمات رسان در حوزه روستا از ظرفیت های خود در جهت تبیین صندوق استفاده کنند.

وی با اشاره به اجرای برنامه ها به مناسبت هجدهمین سالگرد تاسیس صندوق میزخدمت سراسری در مناطق روستای وعشایری استان گفت: این برنامه ها با پنج هدف ارائه مشاوره بیمه ای، ارائه خدمات بیمه ای (جذب وتمدید)، اهدا احکام مستمری بگیران، قدردانی از خانواده معزز شهدا، تبیین دستاوردهای صندوق در دولت سیزدهم انجام می شود و میز خدمت به نام شهدا نامگذاری شده است.

مدیر صندوق بیمه روستاییان وعشایر استان همدان افزود: با مدیریت سطح عالی دکتر بیت اله برقراری تراز صندوق تا سال ۱۴۲۲ مثبت پیش بینی شده و این موضوع یعنی پایداری صندوق که یکی از دغه دغه های مهم دولت بوده است.

شکری با بیان اینکه در سال گذشته برای هفت هزار و ۲۵۰ نفر از مستمری بگیران این صندوق در استان عیدی واریز شد ادامه داد: ۷۵۷ نفر در سال ۱۴۰۱ از مستمری این صندوق بهره مند شدند.

در سال گذشته برای هفت هزار و ۲۵۰ نفر از مستمری بگیران این صندوق در استان عیدی واریز شد ادامه داد: ۷۵۷ نفر در سال ۱۴۰۱ از مستمری این صندوق بهره مند شدند.

۲۸ هزار همدانی در دولت سیزدهم به عضویت صندوق بیمه روستائیان درآمدند

مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استانداری همدان نیز در این همایش بیان کرد: برگزاری میز خدمت بسیار کار با ارزشمندی است چرا که هر میز خدمت بنام شهیدی است که یادش باید همواره زنده بماند و همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

محمدحسین توکلی ادامه داد: خدمات این صندوق بسیار ارزشمند و بایستی از همه ظرفیت ها به منظور تعمییم وگسترش این صندوق در استان استفاده کرد.

وی گفت بنده از زحمات شماها تشکر میکنم و همچنین همه مسئولین باید قدردان زحمات شماها باشند چرا که خدمات ارزشمندی را به قشر شریف کشاورز روستایی وعشایری ارایه می دهید.

۲۸ هزار همدانی در دولت سیزدهم به عضویت صندوق بیمه روستائیان درآمدند

در ادامه این همایش به مناسبت هفته کار و کارگر و با حضور حسین توکلی مشاور استاندار ومسول امور ایثارگران استانداری همدان و رییس بنیاد شهید شهرستان همدان از همسر شهید "حسن خوش اقبال" تجلیل و از کارمندان کارگزاری و مدیران کارگزاری به مناسبت هفته کارو کارگر قدردانی به عمل آمد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر استان همدان با تبریک هفته کار وکارگر، گزارش کاملی از وضعیت صندوق در استان ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، ۱۵ هزار نفر از روستاییان و عشایر این استان در سال گذشته عضو صندوق بیمه اجتماعی شدند.

در حال حاضر جامعه مشمول در استان همدان برای عضویت در این صندوق ۳۰۰ هزار نفر است و از سال ۱۳۸۴ تاکنون ۱۴۲ هزار نفر زیر پوشش صندوق قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha