۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85095807
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه تربت‌حیدریه: تکریم کارگر نباید به یک روز محدود شود

تربت‌حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت‌حیدریه با تصریح بر اینکه تکریم کارگر نباید به یک روز خاص محدود شود، گفت: برای حفظ تقدس جایگاه کار و کارگر ؛ مشکلات جامعه کارگری نیز مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی روز شنبه در دیدار با کارگران بسیجی تربت حیدریه و با تبریک روز کارگر افزود: حفظ تقدس و تکریم کارگر به این معنا نیست که صرفا روزی را به نام این عزیزان نامگذاری یا خود را محدود به احترام و تجلیل محض کنیم.


وی اظهار کرد: شایسته است به کار و کارگر به عنوان یک عنصر مقدس نگاه شود؛ زمانی می‌توان مدعی رعایت حفظ جایگاه این نهاد شد که به دنبال رفع مشکلات صنفی کارگران هم باشیم.


امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: هر چند برخی مشکلات کارگران جنبه ملی داشته و نیازمند تغییر در قوانین کلان کشور است اما جا دارد مسوولان استانی و محلی هم برای رفع مشکلات و نیازهای این قشر تلاش بیشتری به خرج دهند.


معلمی در بیان و تبیین مفهوم کارگر نیز گفت: برخی تصور می‌کنند کارگر شخصی است که در کارخانه یا کارگاهی مشغول کار است حال آنکه یک معلم، کارمند، عالم ربانی و هر فردی که مشغول به انجام کار و ادای تعهد به مردم است، کارگر نامیده می‌شود.

امام جمعه تربت‌حیدریه: تکریم کارگر نباید به یک روز محدود شود

به گزارش ایرنا در پایان این مراسم که جمعی از مسوولان محلی تربت حیدریه نیز حضور داشتند از ۱۰ کارگر نمونه بسیجی شهرستان تجلیل شد.

تربت حیدریه از شهرهای مهم و بزرگ خراسان رضوی و دارای توانمندی در بخش کشاورزی و اقتصادی افزون بر ۴۲ هزار نفر بیمه شده اصلی فقط نزد سازمان تامین اجتماعی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha