۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85095619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برقراری پرواز عتبات عالیات در فرودگاه زنجان منوط به استقبال مردم است

زنجان - ایرنا - مدیرکل حج و زیارت زنجان گفت: برقراری پرواز هوایی عتبات عالیات از فرودگاه این استان منوط به استقبال مردم است که در صورت تحقق آن، برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام خواهد گرفت.

ابراهیم احدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته فراخوان پیش ثبت نام سفر هوایی عتبات عالیات منتشر شد که در زنجان " ۴۹ نفر" و کمتر از یک پرواز متقاضی بودند.

وی با بیان اینکه هزینه بالای پرواز هوایی عتبات عالیات از دلایل استقبال نکردن متقاضیان است، اضافه کرد: ۶۰ درصد هزینه های عتبات عالیات مربوط به نوع سفر یا پرواز هوایی است.

این مسوول ادامه داد: در حال حاضر، اعزام زائران به صورت زمینی برای هر فرد به مدت ۶ روز به مبلغ ۶ و نیم میلیون تومان انجام می شود اما همین سفر به صورت هوایی بین ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان هزینه در بر دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به این موضوع و همچنین نزدیکی استان به پایانه مرزی مهران، بیشتر زائران از این استان متقاضی سفر زمینی به عتبات عالیات هستند.

احدی با بیان اینکه به رغم استقبال کم شهروندان استان برای اعزام هوایی به عتبات عالیات پیگیر این مهم هستیم، افزود: در صورت مهیا شدن شرایط و اعلام آمادگی شرکت های مجری، اقدامات بعدی صورت خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha