رزمایش تخصصی بسیج باهدف رفع مشکل واحدهای تولیدی در کشور کلید خورد

ساری- ایرنا- مسوول بسیج سازندگی کشور از برگزاری رزمایش تخصصی این سازمان با هدف رفع مشکل واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی کشور خبر داد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد زهرایی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری آیین صبحگاه مشترک گروه های جهادی و رزماش کمک مومنانه در محل سپاه کربلای مازندران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رزمایش‌های تخصصی امسال با توجه به شعار سال رهبری توسط بسیج جامعه کارگری با بازدید از واحدهای تولیدی در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه، بیش از سه هزار پایگاه بسیج کارگری در کشور وجود دارد و در هر پایگاه یک گروه جهادی تشکیل شده است، اظهار داشت: بسیج کارگری خود را ملزم کرده با توجه به تخصصی که در پنج بخش تقسیم شده به جامعه هدف خدمات ارایه دهد.

این مقام مسوول از اجرای طرح‌های ۱۲ گانه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی اقشار تخصصی بسیج خبر داد و گفت: طرح اهدای نشان اقتصاد مقاومتی به مراکز و واحدهای تولیدی یکی از این طرح‌ها است که توسط بسیج کارگری در حال اجراست.
مسوول سازمان بسیج سازندگی کشور، شمار صندوق های قرض الحسنه اشتغالزا در مناطق مختلف را حدود ۲۹ هزار صندوق با عضویت یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار ذکر کرد و ادامه داد: این صندوق های قرض الحسنه در سال گذشته با پرداخت تسهیلات حدود ۵۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کردند.
سردار زهرایی با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفان حلقه میانی بین حاکمیت و مردم است و در راستای بسیج کنندگی مردم رزمایش‌های عمومی و تخصصی تدارک دیده است، افزود: رزمایش عمومی شامل جهادگران فاطمی است که در هر سال توسط گروه‌های جهادی با ارایه ۱۲ نوع خدمت در کشور برگزار می شود.

رزمایش تخصصی بسیج باهدف رفع مشکل واحدهای تولیدی در کشور کلید خورد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha