تندیس فاخر۱۲ سردار شهید اردبیل در منطقه شورابیل نصب می شود

اردبیل - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از طراحی و آماده سازی ۱۲ تندیس فاخر از سرداران شهید استان برای نصب در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا سردار غلامحسین محمدی اصل در بازدید از کارگاه پیکره تراشی شهر اردبیل با بیان اینکه ترویج روحیه شهادت‌طلبی و ولایت پذیری ایثارگران و شهدا مهم‌ترین و موثرترین راهکار در برابر توطئه‌های استکبار است، افزود: نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان باید در دستور کار دستگاه‌های محتلف استان باشد.

وی با بیان اینکه روح شهیدان ناظر بر اعمال و رفتار ما است، ادامه داد: دشمنان تلاش کردند با گرفتن جسم شهدا نام و یاد آنان فراموش شود اما دچار اشتباه شدند چرا که شهیدان زنده‌اند و ناظر بر اعمال ما هستند.

سردار محمدی اصل از آماده سازی برای نصب ۱۲ تندیس فاخر سرداران شهید شهرستانهای استان درمنطقه گردشگری شورابیل خبر داد و گفت: الگوپذیری از فرهنگ ایثار و شهادت باید راهنمای عمل قرار گیرد تا ایثارگری ایثارگران و رزمندگان اسلام در تاریخ انقلاب اسلامی پویا و ماندگار بماند.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را مهمترین راهکار در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و افزود: شهدا سند واقعی تاریخ پرافتخار ما هستند، باید همواره بکوشیم تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی بداریم چرا که زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دفاع از تاریخ، حیثیت، عزت و هویت ما است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha