۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85085696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقش ایرنا در انعکاس فعالیت‌های راهداری زنجان برجسته است

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ایرنا نقش برجسته‌ای در انعکاس فعالیت‌های راهداری استان دارد و می‌تواند پل ارتباطی میان مردم و این اداره کل به ویژه در مقوله مهم آموزش باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر قزوینیان روز دوشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری ایرنا زنجان به فعالیت های متعدد و گسترده این اداره کل در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: این اقدامات در راستای ایجاد رفاه و رضایتمندی در بین گروه های هدف انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات این اداره کل منوط به فصل خاصی نیست، اضافه کرد: این استان با پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه به دلیل موقعیت جغرافیایی با هفت استان ارتباط دارد و روزانه بخش اعظمی از ترددهای کشور در جاده های استان انجام می شود.

این مسوول با بیان اینکه در زمان حاضر هشت درصد آزادراه های کشور در این استان واقع شده است، گفت: مشکلات زیادی در نگهداری راه ها وجود دارد که این مهم مختص استان نیست و در سطح کشور نیز نمود دارد.

وی همراهی و مشارکت مردم را مولفه‌ای مهم در تحقق برنامه های این اداره کل عنوان کرد و اظهار داشت: در زمان حاضر ایمنی، روکش آسفالت، نصب علائم و خط کشی مسیرها همواره انجام می شود ولی همکاری و اهتمام مردم در رعایت قوانین و مقررات در کاهش سوانح و حوادث بسیار مهم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه سالانه بیش از ۱۴ هزار نفر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند که رقم بسیار بالایی است، ادامه داد: در این راستا باید در کنار استانداردسازی جاده ها و نوسازی خودروها به موضوع مهم آموزش و فرهنگسازی مباحث رانندگی اقدام کرد که با کمک رسانه ها محقق می شود.

هادی درزی رامندی رییس خبرگرای ایرنا زنجان نیز با بیان اینکه این خبرگزاری در راستای اطلاع رسانی مطلوب آماده همکاری با دستگاه های مختلف به ویژه اداره کل راهداری است، گفت: ایرنا خبرگزاری شناسنامه دار، قدیمی و مرجع در کشور محسوب می شود و ظرفیت مطلوبی برای اطلاع رسانی و فرهنگسازی در حوزه قوانین و مقررات رانندگی و کاهش حوادث جاده ای دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha