۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85106277
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افکار عمومی باید در جریان دستاوردهای دولت در زنجان قرار گیرد

زنجان – ایرنا – استاندار زنجان گفت: افکار عمومی باید در جریان دستاوردها و اقدامات دولت در استان قرار گیرد که تحقق این مهم نیازمند تقویت ارتباط روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان زنجان، افزود: دولت سیزدهم در استان در حوزه های مختلف خدمت رسانی به مردم، دستاوردها و اقدامات مطلوبی داشته است که باید به نحو شایسته و بایسته برای اطلاع رسانی و مستندسازی آنها اقدام شود.

وی اضافه کرد: اقدامات خوبی در حوزه مسکن ملی و تامین زیرساخت های آن در استان انجام شده است که باید با اطلاع رسانی صحیح و به موقع، افکار عمومی را در جریان روند پیشرفت پروژه ها قرار داد.

استاندار زنجان افزود: باید جلسات منظم و مستمری با مجموعه روابط عمومی های استان برگزار کرد و تولید محتوای مناسب را که کار دشوار، سخت و بسیار مهمی است در دستور کار قرار داد.

وی گفت: رسانه های حرفه ای و غیرحرفه ای در استان داریم که باید با نگاه کارشناسی، محتوای عملکردی مناسب را برای انتشار در اختیار آنها قرار داد.

استاندار زنجان ادامه داد: ارتباط مدیران با رسانه های استان نیز باید تقویت شود که در این راستا تاکیدات لازم صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص توزیع عادلانه آگهی های دولتی میان مطبوعات و روزنامه های استان، گفت: با توجه به مصوبات قانونی در این حوزه، ابزار قانونی لازم برای برخورد با متخلفان وجود دارد و باید رعایت قانون مورد توجه و اولویت دستگاه های اجرایی باشد.

احمد خداوردی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان نیز در این جلسه، گفت: با توجه به اهمیت موضوع اطلاع رسانی، ۴۰ امتیاز در جشنواره شهید رجایی به مدیران دستگاه ها برای اطلاع رسانی اختصاص یافته است که توسط تیمی از کارشناسان و متخصصان امر بررسی می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha