۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 937
کد خبر: 85085613
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنرمند برتر کانون‌های مساجد اردبیل تجلیل شد

۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبر: 85085613
هنرمند برتر کانون‌های مساجد اردبیل تجلیل شد

اردبیل - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: عضو کانون الهادی (ع) از این استان، در وبینار کشوری تجلیل از هنرمندان انقلابی مسجدی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی مورد تکریم و تقدیر قرار گرفت.

مصطفی آمون روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این وبینار که امروز با حضور حجت‌الاسلام خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد، هنرمندان شاخص انقلابی مساجد به صورت آنلاین تجلیل شدند و عبدالرحمن مجرد هنرمند اردبیلی به لحاظ کسب برخی شاخص‌ها جزو برترین‌ها شناخته شده است.

وی ادامه داد: بیان دیدگاه‌ها و نظرات هنرمندان در خصوص ارتقای جایگاه هنر انقلاب اسلامی و ماموریت هنرمند انقلابی مسجدی در راستای ارتقای جایگاه هنر از موضوعاتی بود که در این وبینار مطرح شد.

پس از شهادت مرتضی آوینی در بیستم فروردین سال ۱۳۷۲، با پیشنهاد شاعران، نویسندگان و هنرمندان حوزه هنری به مقام معظم رهبری، این روز به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شد و امروزه هفته هنر اسلامی گرامی داشته می‌شود.

به گزارش ایرنا ۵۸۲ کانون فرهنگی هنری با عضویت بیش از صد هزار نفر در مساجد نقاط مختلف استان اردبیل فعال هستند که از این تعداد ۶۰ درصد در مناطق روستایی و ۴۰ درصد نیز در مناطق شهری قرار دارد.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha