۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85084780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل طرحهای نیمه‌تمام گناباد نیازمند پنج هزار میلیارد ریال اعتبار است

گناباد-ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: تکمیل ۲۹ طرح کوچک و متوسط صنعتی در این شهرستان نیازمند پنج هزار میلیارد ریال اعتبار است.

هادی ایزدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۹ طرح کوچک و بزرگ نیمه تمام صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و حجم سرمایه‌گذاری ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان وجود دارد که برای تکمیل آنها پنج هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی ادامه داد: با تامین اعتبار و راه اندازی این طرحهای نیمه تمام، برای ۸۲۰ نفر اشتغال جدید در شهرستان گناباد ایجاد می شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد بیان کرد: یکی از مولفه های تحقق نامگذاری سالجاری به عنوان مهار تورم و رشد تولید توسط رهبر معظم انقلاب، افزایش سرمایه گذاری و حمایت بیشتر مسوولان و سیستم بانکی در تامین منابع و حمایت های مالی از سرمایه گذاران در جهت رونق تولید است.

وی خاطر نشان کرد: میزان سرمایه گذاری صنعتی در شهرستان گناباد طی سال گذشته ۸۱ درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته است.

ایزدی افزود: ۵۴ مجوز جدید صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۱۱ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال و زمینه اشتغال مستقیم ۹۸۱ نفر سال ۱۴۰۱ در شهرستان گناباد صادر شد که نسبت به سال ۱۴۰۰ از نظر اشتغال هشت درصد رشد داشته است.

۱۷۲ واحد صنعتی در زیربخشهای صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در بخش صنعت گناباد فعالیت دارند که برای راه‌اندازی آنها هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و برای سه هزار و ۲۸۴ نفر به طور مستقیم و ۲ برابر این تعداد به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده‌اند.

سه شهرک و ناحیه صنعتی نیز با ۴۴۷ هکتار زمین و ۵۴ واحد فعال و ۱۱ سردخانه و انبار و سیلو در این شهرستان فعال است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha