استاندار سمنان: تامین ۳۵۰ تن مرغ منجمد در دستور کار قرار گرفت

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: تامین ۳۵۰ تن گوشت منجمد مرغ به منظور تنظیم بازار، رفع کمبود و جلوگیری از افزایش قیمت، در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز یکشنبه در نشست تنظیم بازار استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری، با اشاره به لزوم نگاه جامع به مسایل تنظیم بازار در مورد کالای مختلف و مورد نیاز جامعه افزود: عوامل فروش لاستیک برای جلوگیری از قاچاق لاستیک و فروش و توزیع غیرقانونی در استان مورد توجه و نظارت ستاد تنظیم بازار استان قرار گیرند.

وی با اشاره به جدیت در موضوع اجرایی شدن سامانه جامع انبارها در شهرها و به ویژه در روستاهای حاشیه شهرها، افزود: فرمانداری‌ها با ادارات صمت شهرستان ها همکاری لازم را برای اجرایی شدن سامانه جامع انبارها داشته باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه سامانه جامع انبارها یکی از مولفه های جلوگیری و مهار تورم است، تاکید کرد: اطلاع رسانی لازم و جامع در خصوص سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها از طریق رسانه ها انجام شود.

هاشمی امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در شهرستان مهدیشهر نیز گفت: در راستای تحقق رشد تولید، مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان مهدیشهر بررسی، پیگیری و رسیدگی می شود.

وی ابراز داشت: بر اساس سیاست‌ دولت سیزدهم، در بحث واگذاری زمین به واحدهای تولیدی برای احداث مسکن‌ در قالب طرح‌ نهضت‌ ملی مسکن، آمادگی وجود دارد که برای واحد تولیدی کاشی سمنان در درجزین نیز این مساله در دستور کار قرارگیرد.

وی اجرای طرح توسعه کارخانه تولیدی کاشی سمنان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ضرورت دارد تا روند اجرایی اداری آن‌ طی شود.

هاشمی با اشاره به افزایش اعتبارات گردشگری استان در سال جدید، تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های گردشگری موجود مهدیشهر و شهمیرزاد، ایجاد بسترهای گردشگری در این مناطق با جدیت دنبال شود، چرا که این شاخص در رشد تولید و مهار تورم تاثیرگذار است.

استاندار سمنان افزود: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان صد درصد قانونی و عین قانون است و باید به صورت کامل‌ توسط متولیان امر اجرایی شود.

صنایع استان سمنان با سرمایه گذاری ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی برای ۵۸ هزار نفر اشتغالزایی داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha