۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85082436
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وزیر پاکستانی: رژیم اسرائیل غده سرطانی منطقه است

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبر: 85082436
وزیر پاکستانی: رژیم اسرائیل غده سرطانی منطقه است

اسلام‌آباد - ایرنا - وزیر امور مذهبی و تقریب ادیان پاکستان، رژیم اشغالگر اسرائیل را غده سرطانی منطقه دانست و با تاکید بر همبستگی امت اسلامی با فلسطین، گفت: بزرگداشت روز جهانی قدس لبیک حامیان بیت المقدس و آزادیخواهان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) است.

«مفتی عبدالشکور خان» روز جمعه و همزمان با روز جهانی قدس طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در اسلام‌آباد اظهار داشت: جهان اسلام به ویژه پاکستان مفتخر به بزرگداشت روز جهانی قدس است که میراث تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برای تمام مسلمانان و زنده نگه داشتن مساله فلسطین می‌باشد.

وی با قدردانی از نقش اساسی جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از آرمان‌های فلسطین، گفت: پاکستان نیز مفتخر به مشارکت با کشور دوست و برادر ایران در مسیر عدالت خواهی برای ملت بی دفاع فلسطین است و ما برای این هدف از اندیشه‌های امام خمینی (ره) بهره‌مند هستیم.

مفتی عبدالشکور خان اظهار داشت: امت اسلامی باید برای حمایت قوی تر از مظلومان فلسطین رو به جلو حرکت کند، با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) پیام صریح به جهان منعکس می‌شود که ما در کنار فلسطین هستیم و هرگز در برابر تهاجم اسرائیل ساکت نخواهیم نشست.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی در منطقه است که تا ریشه کنی کامل آن دغدغه امت اسلامی رفع نشده و چالش‌های پیش روی صلح و ثبات نیز باقی خواهد ماند. جهان عرب از جمله کشورهای مسلمان منطقه باید در مقابل اسرائیل قوی تر ظاهر شوند.

وزیر امور مذهبی پاکستان گفت که این کشور مفتخر به همکاری و مشارکت با ایران برای پیشبرد تقریب مذاهب اسلامی از جمله دفاع از فلسطین است و این تعامل با قوت تمام ادامه خواهد یافت.

وزیر پاکستانی: رژیم اسرائیل غده سرطانی منطقه است

براساس این گزارش، مفتی عبدالشکور خان امروز در اسلام‌آباد میزبان «سید محمدعلی حسینی» سفیر ایران در پاکستان بود و طرفین ضمن بررسی آخرین تحولات مرتبط با روابط دو کشور، بر افزایش تبادل هیات‌های علما و نخبگان میان ایران و پاکستان با اهداف تقریبی توافق کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha