۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۳۴
کد خبر: 85079404
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهریز: بزرگداشت روز قدس تبلور شکست غاصبان صهیونیستی است

یزد- ایرنا- امام جمعه مهربز گفت: بزرگداشت و برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس تبلور شکست غاصبان صهیونیستی است و باید همگان امسال پرشورتر از گذشته در این راهپیمایی مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز دوشنبه در جمع گروهی از مسوولان اجرایی شهرستان مهریز افزود: رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد و باید راهپیمایی یوم الله قدس امسال به دلیل تحولات جهانی و منطقه‌ای خیلی باشکوه برگزار شود.

وی یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامیداشت و ادامه داد: همبستگی امت اسلام و برگزاری پرشور راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) دارای اهمیت است و همه برای شکست اهداف استکبار جدی وارد عرصه شوند.

امام جمعه مهریز به سخنان حضرت امام خمینی(ره) در خصوص روز قدس مبنی بر اینکه روز قدس روز اسلام و فلسطین پاره تن اسلام است تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در میان مراسم‌ها و برنامه‌های مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

امام جمعه مهریز: بزرگداشت روز قدس تبلور شکست غاصبان صهیونیستی است

وی بیان کرد: در سالجاری با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی، راهپیمایی این روز باشکوهتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و قطعا نقش مهمی در شکست اهداف محور شرارت غربی و صهیونیستی دارد.

حجت الاسلام محی الدینی گفت: بدون شک همه امت اسلام و مسلمانان به عنوان وظیفه دینی و سیاسی خود روز قدس را گرامی بدارند و با شرکت در راهپیمایی این روز جنایت‌های این رژیم و غده سرطانی که هرروز بیشتر می‌شود را محکوم کنند.

وی با بیان اینکه همه ساله این راهپیمایی در شهر و مناطق روستایی شهرستان خیلی باشکوه و با عظمت برگزار شده اظهارداشت: همان‌گونه که مردم شهرستان در روز ۲۲ بهمن با حضور پرشور و کم نظیر خود در راهپیمایی شرکت کردند قطعا در روز قدس امسال نیز شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ۲۵ فروردین ماه جاری از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان توحید مهریز تا محل نمازجمعه شهرستان در مسجد حضرت امام حسن (ع) برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha